Ik heb m'n pagina in een nieuwer jasje gestoken, en hoop daarbij dat alles
even snel en overzichtelijk is gebleven als het was. Alle (nuttige en
serieuze) tips over eventuele verbeteringen zijn welkom.
Ik ben benieuwd....
Het adres is: www.garagedemaas.nl
Groeten K. Beks
"Marc Buddemeijer" <bu...@hetnet.nl> wrote in message
news:b4g0kt$abc$1...@reader08.wxs.nl...
Hallo,
hier wat kleine opmerkingen;
1. die scrollende tekst onder in het IE venster vind ik niet zo geslaagd,
eerlijk gezegd. Je kunt hem misschien beter stil zetten, in plaats van te
scrollen.
2. sommige plaatjes leveren een 404 pagina niet gevonden fout op
3. de hyperlinks aan de linkerkant werken bij mij op de een of andere manier
een beetje wazig. Ik zie nl. geen handje als ik erover ga met de muis?
Succes met de site en bedrijf. :-)
--
Kind regards/Met vriendelijke groet
Dreamworld @ http://members.home.nl/dreamworld
(Please remove --- to reply by e-mail)
Met vriendelijke groeten, Martin V.