Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Rekening rijden; Kwartje kok enz...

0 views
Skip to first unread message
Message has been deleted

Foxy

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to

Jaider Viola <jvi...@oranje-blauw.nl> schreef in artikel
<xFQs4.678$k45....@Typhoon.bART.nl>...
: BEN je het ook zo beu?!
:
: http://www.nghb.net
: (pagina is in opbouw, maar je kan al gaan spuien)
:
: Jaider
:
: --
:
: http://www.oranje-blauw.nl
: http://www.scoutingdassen.net
:
:
: ~ Nee, ik ben de files beu.
Als jij een acceptabele oplossing daarvoor weet mag jij minister worden.
:}

Foxy~

Hans Werksman

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to
On Wed, 23 Feb 2000 12:47:25 GMT, "Jaider Viola"
<jvi...@oranje-blauw.nl> wrote:

>BEN je het ook zo beu?!
>
>http://www.nghb.net
>(pagina is in opbouw, maar je kan al gaan spuien)
>
>Jaider

Not found ...

Dit soort onzin niet meer posten in nl.internet.www.ontwerp
Hans
--

http://www.xs4all.nl/~werksman/webmees

Mark IJbema

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to

Foxy <h.j....@kpn.com> schreef in berichtnieuws
01bf7e02$34d2d550$791515ac@tresa9910111701...

> Jaider Viola <jvi...@oranje-blauw.nl> schreef in artikel
> <xFQs4.678$k45....@Typhoon.bART.nl>...
> : BEN je het ook zo beu?!

> :
> : http://www.nghb.net
> : (pagina is in opbouw, maar je kan al gaan spuien)
> :

> : ~ Nee, ik ben de files beu.
> Als jij een acceptabele oplossing daarvoor weet mag jij minister worden.
> :}

Er is al een oplossing. Laatst ergens gelezen (ik weet niet meer waar..
-( ). Je moet je inschrijven op welke tijd je op je werk moet zijn,
vervolgens wordt je op je GSM gebeld wanneer je naar je werk mag, omdat
iedereen zo omstbeurt gaat heb je geen filevorming.

Degenen die zich niet aanmelden moeten betalen (soort rekeningrijden) maar
diegenen die zich aanmelden rijden gratis.

Mark

--
Bannerswap NL, De nederlandstalige bannerexchange met een 2:3 ratio
http://countrybannerswap.virtualave.net/nl/
--
NL Webmaster resources: http://nlwebmasterresources.members.easyspace.com

Message has been deleted

Anders Reizen

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to
Jaider Viola schreef:

>
> BEN je het ook zo beu?!
>

Ja, ik ben het meer dan beu; mensen die dit soort flauwekul in NIWO
posten.

Piet

--
Anders Reizen - de site voor wie het massatoerisme mijdt

online reismagazine -> http://andersreizen.nl/
digitale reisbeurs -> http://beurs.andersreizen.nl/
reizigersforums -> http://forums.andersreizen.nl/

B.M. Voorzaat

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to
According to "Jaider Viola" <jvi...@oranje-blauw.nl>:

>"Hans Werksman" <werk...@xs4all.nl> schreef in bericht
>news:apt7bs4q3g89ecei9...@4ax.com...


>> On Wed, 23 Feb 2000 12:47:25 GMT, "Jaider Viola"
>> <jvi...@oranje-blauw.nl> wrote:
>>

>> >BEN je het ook zo beu?!
>> >

>> >http://www.nghb.net
>> >(pagina is in opbouw, maar je kan al gaan spuien)
>> >

>> >Jaider
>>
>> Not found ...
>>
>> Dit soort onzin niet meer posten in nl.internet.www.ontwerp
>> Hans

>HELAAS is nu al de server down, 25 bezoekers in een uur kan hij niet aan!
>Met dank aan FREEHOSTING!
De server host een paarduizend accounts en de downtime heeft dus niets
met jouw account te maken. Of dacht je echt dat ze speciaal voor jou
een server neerzetten?

Overigens keur ik je posting volledig af. Als je wilt dat mensen
kritiek op je site geven moet je dat gewoon netjes vragen. Dan post je
iets als 'Ik heb een nieuwe site gemaakt. Wat vinden jullie van de
layout, content etc.' ofzo, maar geen reclameslogan als 'Ben je het
ook zo beu?!'.
--
Fax from Holland: 020-8847687
Fax from USA: (209) 882-8853
http://www.firehand.8m.com
Delt...@gmx.net

0 new messages