Ik begin een nieuwe site en wil mijn reclame ruimtes opvullen met
banners.
Ik zoek zoeiets als Result-online maar ik heb natuurlijk nog geen
50.000 bezoekers per maand.
Iiemand?
Frup
Ik wil best we eens op je site kijken, maar 50.000 keer is toch wel
weer wat erg veel.
Luuk Koelman
http://www.koelman.com
Wat heeft dit met ontwerp te maken ?
Groeten
John
--
"Time is what prevents everything from happening at once"
- John Archibald Wheeler -
--
<http://www.xs4all.nl/~westera/js-webshop/> ->-> js-webshop software.
<http://www.xs4all.nl/~westera/start/> ->-> frames, formulieren, kleuren, niwo-faq (mirror).
Kijk eens op deze sites:
http://www.kliks.nl
http://www.coinpoint.nl
http://www.bill2000.nl
http://www.promopeppers.nl
http://www.cj.com
http://www.tradedoubler.nl
http://www.moneymiljonair.nl
http://www.mbuyu.nl
Veel succes!
--
Groeten,
Edman
Kras & WIN! http://www.gratiskrasloten.nl
>"fruppie" <w...@hopper.com> schreef in bericht
>news:hcj9it8mhinmunin6...@4ax.com...
>> Hoi,
>>
>>
>> Ik begin een nieuwe site en wil mijn reclame ruimtes opvullen met
>> banners.
>> Ik zoek zoeiets als Result-online maar ik heb natuurlijk nog geen
>> 50.000 bezoekers per maand.
>>
>> Iiemand?
>
>Kijk eens op deze sites:
>
>http://www.kliks.nl
>http://www.coinpoint.nl
>http://www.bill2000.nl
>http://www.promopeppers.nl
>http://www.cj.com
>http://www.tradedoubler.nl
>http://www.moneymiljonair.nl
>http://www.mbuyu.nl
>
>Veel succes!
Dank je wel Edman,
Ik kom nog eens krassen bij jou......
Frup
Graag gedaan en die afspraak staat vast ;-)
Wat is mis met Result-Online?
Mark
--
Bannerswap NL
Kwaliteitsbannerexchange
http://www.bannerswapnl.com/
>"fruppie" <w...@hopper.com> schreef in bericht
>news:hcj9it8mhinmunin6...@4ax.com...
>> Hoi,
>>
>>
>> Ik begin een nieuwe site en wil mijn reclame ruimtes opvullen met
>> banners.
>> Ik zoek zoeiets als Result-online maar ik heb natuurlijk nog geen
>> 50.000 bezoekers per maand.
>
>Wat is mis met Result-Online?
>
>Mark
Je moet minimaal 50.000 pageviews hebben per maand om je aan te kunnen
melden bij ResultOnline.
Frub
?
Ik niet....
>> >> Ik zoek zoeiets als Result-online maar ik heb natuurlijk nog geen
>> >> 50.000 bezoekers per maand.
>> >
>> >Wat is mis met Result-Online?
>>
>> Je moet minimaal 50.000 pageviews hebben per maand om je aan te kunnen
>> melden bij ResultOnline.
>
>Ik niet....
>
>Mark
>
>--
>Bannerswap NL
>Kwaliteitsbannerexchange
>http://www.bannerswapnl.com/
Tja, om te beginnen zie ik bovenaan jouw pagina alleen maar zo'n
lelijk miniem kruisje in plaats van de aangeroepen banner, dus veel
resultaat zal zo'n banner niet opleveren...
Peter
Als je weet hoe je een link naar je banner op moet geven wel.....
maar goed, je hebt gelijk, ik moet mijn ledenbestand weer ff doorspitten op
'dode' banners. Meestal ligt in dit geval echter de site van het lid op zijn
gat. (leden hosten hun eigen banners)
>> >Kwaliteitsbannerexchange
>> >http://www.bannerswapnl.com/
>> Tja, om te beginnen zie ik bovenaan jouw pagina alleen maar zo'n
>> lelijk miniem kruisje in plaats van de aangeroepen banner, dus veel
>> resultaat zal zo'n banner niet opleveren...
>>Peter
>Als je weet hoe je een link naar je banner op moet geven wel.....
>
>maar goed, je hebt gelijk, ik moet mijn ledenbestand weer ff doorspitten op
>'dode' banners. Meestal ligt in dit geval echter de site van het lid op zijn
>gat. (leden hosten hun eigen banners)
>
>Mark
>
Da's een zwak punt, vrees ik. Door iets waar jij geen invloed op hebt,
zidet je site er plots slordig uit. zeker als het zoals bij jouw
programma bovenaan de pagina is.
Peter Koster
Het Hurktoilet, reisgids voor Frankrijk
http://www.hurktoilet.myweb.nl
Klopt, ik ben van plan deze zomer nog het gebruikte programma aan te passen.
(er zitten nog meer vervelende dingen in, ik gebruik nu een freeware CGI
script dat heel veel wordt gebruikt, maar naar mijn mening teveel
onoverkomelijkheden heeft). Dan zal ik dit mogelijk ook doen.
je kunt meeliften op affiliate programma's van o.a Dell, geen minimale
pageviews bij 50 euro wordt er uitbetaald (paar centen per klik op de
banner)
ernst blok
"fruppie" <w...@hopper.com> schreef in bericht
news:a2neit83rpslm2clp...@4ax.com...
Hoe kom je daarbij? Er zijn helemaal geen startkosten.
Een paar centen per klik is overigens al reden genoeg om er niet
mee in zee te gaan. Dat soort prijzen zijn even bezopen als die
van kliks.nl e.d.
Ik vraag me ook af waar ze hun deelnemers vandaan halen: voor een
paar cent per klik krijg je geen enkele professionele site en de
amateurs verdienen er zo weinig aan dat ze al snel zullen
besluiten bannerloos door het leven te gaan.
Piet
--
Anders Reizen - vakantie buiten de gebaande paden
reismagazine -> http://andersreizen.nl
reisbeurs -> http://reisbeurs.nl
reizigersforums -> http://reizigersforums.nl
reisboekwinkel -> http://reisboekwinkel.nl
Of misschien haal je nu wat dingen door elkaar... Voor
deelnemende affiliates zijn er geen startkosten. Voor sites die
affiliates zoeken waarschijnlijk wel.