Ontbrekende video's op PVV-site

Sjoerd

Deze pagina over de speech van Geert Wilders in Antwerpen:
www.pvv.nl/36-fj-related/geert-wilders/10692-antwerpen-speech-geert-wilders.html
daar hoort een video bij.
Maar die video ontbreekt. Ik heb meerdere browsers geprobeerd: Firefox,
Opera, Chrome, zelfs Edge (in Linux).
Maar in de RSS-lezer die naar deze pagina verwijst, is de video wel te zien.
En ditzelfde is het geval bij zowat alle pagina's op de PVV-site.

Is er iemand die die video wel ziet? Zo nee, iemand die snapt waarom die
ontbreekt?

Overigens, de heer Wilders, in eigen land voortdurend zwart gemaakt door de
MSM, wordt in Antwerpen met gejuich en applaus ontvangen. Nou, ik kan me er
iets bij voorstellen. Ik ben wel eens in Antwerpen geweest, je waant je er
in Afghanistan.

Jan van den Broek

2022-06-24, Sjoerd <x...@xx.invalid> schrieb:
> [...]
> En ditzelfde is het geval bij zowat alle pagina's op de PVV-site.
>
> Is er iemand die die video wel ziet? Zo nee, iemand die snapt waarom die

Misschien kun je beter even bij de webmaster informeren.

> [...]
> iets bij voorstellen. Ik ben wel eens in Antwerpen geweest, je waant je er

Ik ben ook wel eens in Antwerpen geweest, ik waande mij dan hooguit in
Antwerpen, maar ik weet ook van iemand die zich in Zaandam waande.

(Het blijven natuurlijk wanen)
--
Jan v/d Broek
balg...@dds.nl

Sjoerd

Jan van den Broek over de PVV-site:
> Misschien kun je beter even bij de webmaster informeren.

Waar vind ik het adres van de webmaster?

Jan van den Broek

Ze zullen vast wel een contactpagina op hun site hebben, daar kun je het
melden en vragen of ze het aan de webmaster willen doorgeven.

(En anders even via hun ledenadministratie proberen.)

robert

Niet relevant voor nl.internet.www.ontwerp, of je vraag.

--
robert

Sjoerd

robert:
> Sjoerd:
>
> Niet relevant voor nl.internet.www.ontwerp, of je vraag.

Ik had zo gedacht dat dat 'overigens' wel als 'OT' zou worden opgevat.
Maar blijkbaar is dit soort uitingen sommige mensen toch een doorn in het oog.
Enfin, ik zal het meenemen in mijn overwegingen.

robert

Sjoerd <x...@xx.invalid>:
> robert:
>
> Ik had zo gedacht dat dat 'overigens' wel als 'OT' zou worden opgevat.
> Maar blijkbaar is dit soort uitingen sommige mensen toch een doorn in het
> oog.

Ik snap simpelweg niet waarom je het nodig vindt om hier zo'n uiting te
plaatsen.

--
robert

Sjoerd

robert:
> Sjoerd:
De mens is een sociaal wezen.
Waar het hart vol van is, vloeit de mond van over.
Kennelijk is dat bij jou minder sterk aanwezig.