Freedom, als opvolger van xs4all

Bart Dinnissen

Jul 7, 2020, 11:59:47 AM7/7/20
Op niet al te lange termijn zal de merknaam XS4ALL verdwijnen omdat moedermaatschappij KPN dat zo
besloten heeft. Er is inmiddels een nieuwe provider opgericht onder de naam Freedom, zie verder
https://freedom.nl/ , waar naar mijn indruk het gedachtengoed van het oorspronkelijke XS4ALL wordt
uitgedragen en voortgezet.

Voor hen die daarover van gedachten willen wisselen of ervaringen willen delen wil ik bij deze de
bestaande groep nl.internet.providers aanbevelen. Deze suggestie is al op meer plaatsen, waaronder
xs4all.general, gedaan en lijkt mij de moeite waard om bij jullie breed onder de aandacht te
brengen.

FollowUp-To: nl.internet.providers

Dank,

--
Bart Dinnissen

Rink

Jul 10, 2020, 9:08:02 AM7/10/20
Op 7-7-2020 om 17:59 schreef Bart Dinnissen:
Er is sinds februari een speciale nieuwsgroep gestart
over de nieuwe provider Freedom:

free.nl.internet.providers.freedom

groeten,
Rink

(geen idee hoe ik een follow-up moet instellen, dus dat laat ik aan
jullie over)

Rink

Jul 10, 2020, 9:13:23 AM7/10/20
Op 10-7-2020 om 15:07 schreef Rink:
O, sorry, ik zie nu dat dit enkele dagen geleden ook al is gemeld in
nl.internet.providers
(ik las het bericht van Bart eerst in nl.newsgroups)

Rink