nl.internet.providers is beschikbaar voor Freedom posting

Jan

[Follow-Up to nl.internet.providers]
[nav een vraag elders]

De nl* usenet groep nl.internet.providers wordt al tijden niet meer gebruikt,
en kan desgewenst hergebruikt worden voor usenet discussies mbt Freedom,
als men dit niet langer over xs4all.general wil blijven doen.

Het lijkt mij niet zo zinvol om daar weer een nieuwe nl. usenet groep
voor aan te maken
als er al een bruikbare en leegstaande groep is waar het onderwerp on-topic is.

MVG,

Jan

--
(op persoonlijke titel)

Izak van Langevelde

On Tue, 07 Jul 2020 17:17:00 +0200, Jan wrote:

> [...]
> mbt Freedom,
> als men dit niet langer over xs4all.general wil blijven doen.

Een andere optie is alt.swedish.chef.bork.bork.bork

--
Grinnikend door het leven...

Jan

Dan post je daar toch, als je daar gelukkig van wordt...

Jan

GB

Op Tue, 07 Jul 2020 17:17:00 +0200 schreef <Jan>:
Waarom deze groep niet?

free.nl.internet.providers.freedom

Daar is het onderwerp helemaal on-topic.

J. J. Lodder

Uiteraard, kan ook, maar dat is geen nl* groep.
Maar iemand vroeg of er --een nl* groep-- voor aangemaakt kon worden.

Het voorlopige antwoord daarop is dat dat niet nodig is
omdat nl.internet.providers al bestaat,
en niet uit zijn voegen barst van de flow.

Uiteraard is het aan de posters om te bedenken waar de willen posten,

Jan

Flibsy

Even een onvervalst mitoetje: volledig mee eens.

--
Flibsy