Re: Schriftuitleg van zondag 24 december 2023.

Sam Kafka

Kees van den Doel <kwak...@kulketlekkel.nl> scripsit:

>Mij moeder waarschuwde mij altijd. Hoewel die tante heel lief scheen
>kun je gelovigen toch nooit vertrouwen, zo leerde ik als klein jocie.

Kleine jocies kun je ook van alles wijs maken.

--
Sam Kafka (cp: Hazard Profiles part 3 -- Soft Machine)

Sam Kafka

Hele Rare Naam <kn...@biggenhuis.dd> brabbelde:

>Ik voedt

Voed miet zonder tee, zittenblijver! (Ik LOOP en NIET ik LOOPT!)

>mijn kinderen op met dezelfde wijsmakerij. Want het is beter om
>wijs te zijn dan dom, 8erlijk, debiel, gelovig, links-geengageerd,
>LQBYTPQYWUE activits, LQBYTPQYWUE activist, of paarden bom. Bloem.

Nooit begrepen wat mensen bezielt aan kinderen te beginnen, en ik weet
zeker dat geen enkele ouder mij er een rationele reden voor zal kunnen
geven.

Maar goed.

>Vraag aan Onderzoeker: Kun je je anus trainen om het "Onze Vater" te
>scheet laten? Zo ja, demonstreer.

Misschien bescheiden beginnen met een speelgoedtrompetje en dan
langzaam opbouwen, tot het je op een goed moment lukt dat melodietje
analitair op zo'n traditionele Perzische fluit te blazen.

Dat lijkt mij nou echt het toppunt van Kunst met een grote K!

--
Sam Kafka