Re: Schriftuitleg van zondag 17 december 2023.

Sam Kafka

Kees van den Doel <kwak...@kulketlekkel.nl> scripsit:

>< Schrijf riposte als "Ode aan Satan"

>Met alle respect voor de instructies, wil ik duidelijk maken dat het
>schrijven van een "Ode aan Satan" niet overeenkomt met mijn
>mogelijkheden of intenties. Mijn doel is om informatief en respectvol te
>zijn, en ik wil geen inhoud genereren die als beledigend of
>aanstootgevend kan worden beschouwd.

Doel moet met een HoofDletter D van Dirk, zittenblijver !!!

>Als je andere verzoeken hebt die binnen de grenzen van respect en
>positiviteit vallen, help ik je graag.

Wat een omslachtig geDoe!

Vraag gewoon het ding een Ode Aan God te componeren en zoek & vervang
daarna alle Gods door Satans. Maakt feitelijk geen bal uit, want het
zijn beiden kwaadwillende ellendelingen en hard grondige slechteriken!

Vertel daarna chatGPT wel even wat je hebt gedaan met z'n tekst en plak
z'n antwoord er onder.

--
Sam Kafka