Overheid is bij mij binnen gekomen met een smoesje/energie meter, neemt vervolgens fotos van van alles.

Skybuck Flying

Laatst een vent aan de deur... jong klein kereltje.

Begint een verhaaltje af te steken over energie meter.

Ik denk die vent komt energie meter stand bekijken.

Vervolgens blijk het over iets anders te gaan...

Hij begint fotos te nemen van ruiten/ramen/geiser/keuken etc.... vreemd gedoe.

Liet een brief zien waarin stond dat dat verplicht was...

Nu zal deze huur woning een "energie label" krijgen.

En zo neemt de grip op de maatschappij toe onder het mom van energie zuinigheid:

1. Eerst kwamen ze voor de gloeilampen die moesten vervangen worden door led lampjes.
2. Toen kwamen ze voor de wasmachines en wasdrogers.
3. Toen kwamen ze voor de boeren, hun koetjes weg.
4. Toen kwamen ze voor de bouw bedrijven, mag niks meer bouwen.
5. En nu zijn ze bij mij binnen gekomen met een raar/halfslachtig/vreemd verhaal.

Waar gaat dit heen ?!

6. Goud bedrijven worden de volgende, gebruiken te veel energie.
7. Banken gebruiken te veel energie.
8. Bitcoin verbruikt te veel energie.
9. Computers gebruiken te veel energie.
10. Industry gebruikt te veel energie.

Zo blijft het maar doorgaan.

11. De hitte/warmte sensoren zullen steeds dichter geplaatst worden op de vliegtuigen en de vliegtuigen worden steeds warmer/grote, dit geeft valse data aan herman van het nos nieuws ! =D

Bewijs eerst maar eens dat die klimaat gekt echt is... het bewijs is zwak... al helemaal dat het door de mens veroorzaakt word ! ;)

En dan nog...

Groetjes,
Skybuck.