Internet zonder e-mail

Sjoerd

Jul 19, 2021, 12:10:58 PMJul 19
Weet iemand of het nog mogelijk is om ergens een internet-abonnement af te
sluiten, niet alleen zonder tv, maar ook zonder e-mail, dus alleen de
verbinding.
Ooit heeft zoiets bestaan, dat heette Direct-ADSL. Maar dat kan ik niet
meer terug vinden.

Paul Slootman

Jul 21, 2021, 6:30:02 AMJul 21
Volgens mij biedt fiber.nl geen email dienst.
Maar waarom zou je daar op selecteren? Ik kan mij niet voorstellen dat
het iets in prijs uitmaakt. Dan gebruik je gewoon de email dienst niet.

Paul

Sjoerd

Jul 23, 2021, 8:50:36 AMJul 23
Paul Slootman:
> Sjoerd:
>
> Volgens mij biedt fiber.nl geen email dienst.

Vreemd genoeg kan ik op fiber.nl nergens een prijs vinden. Alleen voor
internet met TV.
En ze doen alleen in glasvezel. Dat laat hier nog steeds op zich wachten.

> Maar waarom zou je daar op selecteren? Ik kan mij niet voorstellen dat
> het iets in prijs uitmaakt. Dan gebruik je gewoon de email dienst niet.

Enfin, ik zal dit meenemen in mijn overwegingen.