Aanmelden Facebook.

Balletje

Elke keer als ik me wil aanmelden voor Facebook,ook via
Facebook.com kom ik direct terecht op de Facebookpagina van mijn vrouw!
Via Google gezocht naar een andere ingang,maar steeds weer die Facebook.com.
En dat werkt dus niet want steeds weer dezelfde Facebookpakina.Heeft dat
misschien te maken met het feit dat we hetzelfde e-mail adres hebben?

Menno

Het is zᅵ dat Balletje formuleerde :
Inderdaad, maak een apart E-mailadres aan, bijv bij gmail,

--
Een dutje achter het stuur
Is soms van eeuwige duur !

De bearenburch is myn sjirurch

Grouten oet Grunnen (Stad)

Balletje

"Menno" schreef in bericht news:knb76l$dn$1...@dont-email.me...
Dacht ik ook al aan,maar kan G-mail of Hotmail
worden verwerkt in WindowsLiveMail?

Rob

Meteen een mooi moment om dat WindowsLiveMail weg te flikkeren.

Menno

Rob stelde dit idï¿œe voor :
> Meteen een mooi moment om dat WindowsLiveMail weg te flikkeren.

En te vervangen door Thunderbird !

s|b

Balletje schreef:

> Dacht ik ook al aan,maar kan G-mail of Hotmail
> worden verwerkt in WindowsLiveMail?

Moet dat dan? Je gebruikt toch enkel voor FB...

BTW denk er eens over na om ofwel een degelijke newsreader te
installeren (eentje die correct kan quoten), ofwel om WLM QuoteFix te
installeren: <http://www.dusko-lolic.from.hr/wlmquote/>

Dat maakt het voor iedereen wat aangenamer om jouw berichten te lezen.

Bedankt!

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Menno

s|b stelde dit idï¿œe voor :

> [...]
> installeren: <http://www.dusko-lolic.from.hr/wlmquote/>
>
> Dat maakt het voor iedereen wat aangenamer om jouw berichten te lezen.

Als newsreader heb ik goede ervaringen met Mesnews, maar als
E-mailclient gebruik ik Thunderbird.

s|b

Menno schreef:

> Als newsreader heb ik goede ervaringen met Mesnews, maar als
> E-mailclient gebruik ik Thunderbird.

Dat is leuk, maar mijn opmerking was bedoeld voor Balletje (en ik heb
geen andere newsreader nodig).

BugHunter

s|b <m...@privacy.invalid> schreef:
Waar zegt hij dat dan?

--
Bye, BugHunter.
-

dooms...@gmail.com

Volgens mij kunt u slechts één emailadres per persoon gebruiken. U maakt best een nieuw Facebookaccount aan met een nieuw mailadres. Indien u geen ander mailadres heeft kunt u een gratis hotmail aanmaken. Om een nieuwe facebookaccount aan te maken kunt u duidelijke instructies vinden op de website van http://facebookaanmelden.be/aanmaken scroll naar beneden 'Hoe kan ik een NIEUW facebook profiel aanmaken'

s|b

dooms...@gmail.com schreef:

> Volgens mij kunt u slechts ��n emailadres per persoon gebruiken. U maakt best een nieuw Facebookaccount aan met een nieuw mailadres. Indien u geen ander mailadres heeft kunt u een gratis hotmail aanmaken. Om een nieuwe facebookaccount aan te maken kunt u duidelijke instructies vinden op de website van http://facebookaanmelden.be/aanmaken scroll naar beneden 'Hoe kan ik een NIEUW facebook profiel aanmaken'

Je reageert op een bericht dat gepost werd op 18 mei 2013.

| From: "Balletje"
| Newsgroups: nl.internet.algemeen
| Subject: Aanmelden Facebook.
| Date: Sat, 18 May 2013 21:13:57 +0200

Ik denk niet dat de OP dit nog zal lezen en het probleem is intussen
wellicht al opgelost.

Verder, doe jezelf en anderen een plezier en installeer een (gratis)
newsreader en neem een (gratis) abonnement bij een newsserver. Google
Groups is echt geen goede manier om Usenet (nieuwsgroepen) te
raadplegen.

Balletje

"s|b" schreef in bericht news:b7s9i7...@mid.individual.net...
Het is nog steeds niet opgelost,ondanks een hotmailadres.
Waarschijnlijk omdat ik op dezelfde PC als mijn vrouw werk,
moet eerst haar account helemaal worden uitgezet,pas daarna
kan ik mijn Facebook bijwerken.Als ik inlog op mijn Facebook
zit die andere account er in verweven d.m.v. foto's ,reclame
en vrienden die niet bij mij horen.Erg lastig en ik heb nog steeds
geen oplossing.

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

Rob

Balletje <f.d...@chello.nl> wrote:
> [...]
> zit die andere account er in verweven d.m.v. foto's ,reclame
> en vrienden die niet bij mij horen.Erg lastig en ik heb nog steeds

Maak voor jezelf en je vrouw een apart inlogaccount aan op je computer.
Dan heb je ieder je eigen cookies en dergelijke.

Als je dat doet dan ziet Facebook niet meer dat je vanaf dezelfde
computer werkt en kun je je account maken. En je houdt je spullen
(cookies, surfgeschiedenis, mail e.d.) netjes apart.

Balletje

"Rob" schreef in bericht news:slrnl1i276...@xs8.xs4all.nl...
Uiteraard hebben we dat al.

BugHunter

Rob <nom...@example.com> schreef:
Ik denk niet dat dat de oorzaak is, al zal deze oplossing wel
werken. Ik heb 3 Facebookaccounts onder dezelfde gebruiker en
geen probleem.

cindy.ce...@gmail.com

lotfibnma...@gmail.com

marinava...@gmail.com

v.vandroog...@gmail.com

Op zaterdag 18 mei 2013 21:13:57 UTC+2 schreef Balletje:
ik geraak niet meer op Facebook wat moet ik doen voor er terug op te geraken

BugHunter

v.vandroog...@gmail.com schreef op Vr 21 Jul 2017 om 10:21:
Niets doen. Je bent een gelukkig mens.

--
\ / http://nieuwsgroepen.tk

dordr...@hotmail.com

achilles...@gmail.com

keesva...@gmail.com

guyvanra...@gmail.com

Op zaterdag 18 mei 2013 21:13:57 UTC+2 schreef Balletje:
ben ik geblokt of zo????

henkmid...@gmail.com

f_vh...@hotmail.com