Algemeen Dagblad wil blijkbaar van de papierenkrant af!

Bert(AWRvB)

Algemeen Dagblad wil blijkbaar van de papierenkrant af!

Ik kreeg een mailtje van het AD om online een vragenlijst in te vullen
(die maar 10 minuten zou duren maar het duurde veel langer)!

Uit de vragen is op te maken dat het AD van de papierenkrant af wil.
Wie online het AD leest krijgt een stortvloed aan reclames over zich
heen en dat kan met een papierenkrant niet en daardoor zal de lezer van
het AD online meer opleveren dan als dat de lezer een papierenkrant leest.

Ik vind het online de krant lezen een ramp wat veel te veel tijd kost.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

s|b

Bert(AWRvB) schreef:

> [...]
> het AD online meer opleveren dan als dat de lezer een papierenkrant leest.

uBlock Origin? Of een Pi-Hole?

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Frank Slootweg

"Bert(AWRvB)" <a.w....@ziggo.nl> schreef:
> [...]
> (die maar 10 minuten zou duren maar het duurde veel langer)!
>
> Uit de vragen is op te maken dat het AD van de papierenkrant af wil.

Lijkt me sterk!

> [...]
> het AD online meer opleveren dan als dat de lezer een papierenkrant leest.
>

> Ik vind het online de krant lezen een ramp wat veel te veel tijd kost.

Als je een smartphone of een tablet hebt, kan je ook de elektronische
versie van de papieren krant lezen via de 'ÁD - Digitale krant' app. Dus
dezelfde layout als de papieren versie, maar dan op een scherm.
(Misschien is er ook een Windows 10 (en Mac?) app, maar dat heb ik niet
uitgezocht.)

FYI, tijdens vakantie heb ik online gelezen via de (Android) 'AD' app,
maar nu we weer thuis zijn is het weer het oude vertrouwde papier! :-)