Spreuken vrijgezellenfeest??!!

Mike

Hallo allemaal!!

Ik heb binnenkort een vrijgezellenfeest en ben op zoek naar wat spreuken om
op een T-shirt te zetten die de vrijgezel zal dragen die dag. De spreuken
moeten met het huwelijk te maken hebben en natuurlijk ook een beetje grappig
zijn!! Wie oh wie is creatief en helpt me??!!

Alvast bedankt!!

Groeten,
Mike

MT

Je trouwt maar één keer voor het eerst

Hanige Martin

"Mike" ...

> [...]
grappig
> zijn!! Wie oh wie is creatief en helpt me??!!

"Ik neuk straks legaal."

"100% burgermannetje"

"Een vrouw is een slechte investering; een verliespost."

--
\WWW/ \WWWWW/
_/~Ö--Ö~\_ groeten, _/~Ö-Ö~\_ groeten,

Henk Scholten

Een vrouw is een mooi boek, maar op een dag heb je het uit.

MT

Het huwelijk is een kwestie van geven en geven.

--
Your favorite stores, helpful shopping tools and great gift ideas.
Experience the convenience of buying online with Shop@Netscape!

Operaspook

Pas op: downgrade van Vriendin 10.2 naar Vrouw 1.0...

us...@domain.invalid

I'm getting married and all I got was this lousy T-shirt

Thijs

"MT" <mthe...@netscape.net> schreef in bericht
Of een kwestie van geven en genomen worden

Thijs

De Gemaskerde Bromvlieg

Er zijn mensen die op de mooiste dag van hun leven gaan trouwen
Bron: Eric Sauers (caberatier, eindredacteur "Dit was het nieuws")

Wiske

Henk Scholten

Te koop: 24 delige encyclopedie, overcompleet.
Reden: pas getrouwd, vrouw weet alles.

wIskI

Wiske

Mike <

> Ik heb binnenkort een vrijgezellenfeest

<knipseltje>
> Groeten,
> Mike

De Bigamist:

Wil je trouwe met die vrouwe
die je leven gaan versouwe
mot je effe goed onthoue:
Heb je zin om door te douwe
en je leven op te bouwe
trouw dan met die vrouwe
die je ken vertrouwe ..

mvg wIskI
ct: anders ga je mouwe..

Cor Draijer

Ben getrouwd in gemeenschap van MIJN goederen!

"Mike" <Mi...@hotmail.com> wrote in message

Ordosis

Euhmmmmm..........

Bel Amnesty International!!!!!
ik ga trouwen

Incs

Ik ga trouwen. RED MIJ!!!

Een Vriendin is voor het leven, een Vrouw voor erna.

Ik dacht dat 'JA' een positief woord was..

Wat doe je als de spanning uit je relatie is? Trouwen.

Succes..
Incs

Lonnsdale

"Mike" <Mi...@hotmail.com> schreef in bericht
Beter goed geneukt, dan slecht getrouwd!

Rien

Hoi Mike,

Mike wrote:

> [...]
> moeten met het huwelijk te maken hebben en natuurlijk ook een beetje grappig
> zijn!! Wie oh wie is creatief en helpt me??!!

Wat dacht je van:

Vrouwen zijn net orkanen.
In het begin zijn ze nat en wild.
Als ze weggaan ben je je huis en je auto kwijt...

--

Groetjes,
Rien

J.J.K. Gerards

Een maal vergeven
blijft (aan het) vergeven

"Mike" <Mi...@hotmail.com> schreef in bericht

Larie Koek

En toen braakte Mike uit:

> Wie oh wie is creatief en helpt me??!!
>
> Alvast bedankt!!

"Ik moet wel trouwen, want ze is 8,5 maand zwanger... en anders breekt mijn
schoonvader mijn beide benen"

--
Larie Koek
(Toegegeven, ouderwets concept)

eddumokweer

Daar ga je mooi de boot mee in!
Eventueel met een foto van de Titanic op het shirt.

Groeten PP

"Larie Koek" <larie....@hotmail.com> schreef in bericht

---

us...@domain.invalid

Trouwkaart of rouwkaart
wat is het verschil?
D'een met een T
en de ander zonder.
Toch is het zeker niet
slechts een paskwil,
want het betekent:
erop of eronder.

Harrie R

> [...]
> moeten met het huwelijk te maken hebben en natuurlijk ook een beetje grappig
> zijn!! Wie oh wie is creatief en helpt me??!!

Aan iedere echtscheiding gaat een huwelijk vooraf.

--
Met vriendelijke groet,

Harrie R.

korda

Het is niet de vrouw achter de man, maar de jongeheer ervoor.