[OT] een verschil tussen Belgische en Nederlandse vrouwen/mannen

Koos

Nederlandse vrouw heeft liever boek in bed dan seks

Uitgegeven: 27-8-2002 13:42

DEVENTER - Het slaapgedrag van Nederlanders en Belgen verschilt sterk van
elkaar. Zo brengt de Nederlandse vrouw haar tijd in bed het liefst lezend
door, terwijl de Belgische vrouw de voorkeur geeft aan het bedrijven van de
liefde.

Ook slapen Nederlanders het liefst onder een eenpersoonsdekbed, terwijl hun
zuiderburen het knusser vinden onder een tweepersoonsdekbed. Dat blijkt
dinsdag uit een onderzoek van beddenfabrikant Koninklijke Auping.

Cultuurverschillen

In beide landen werden vijfhonderd mensen ondervraagd om hun slaapgedrag te
onderzoeken. Daaruit bleek dat ook op het gebied van slapen
cultuurverschillen bestaan.

Van de Belgische vrouwen heeft 60,7 procent het liefst seks in bed. Lezen
komt bij hen op de tweede plaats (54,3 procent). Bij de Nederlandse dames is
dit precies andersom. Bijna 70 procent van de Nederlandse vrouwen geeft de
voorkeur aan een goed boek en vrijen volgt daarop met 53,7 procent.
Televisiekijken in bed doen de Nederlanders ook meer dan hun zuiderburen,
49,1 procent tegenover 17,9 procent.

Nederlandse en Belgische mannen zijn het wel eens over hun meest favoriete
bezigheid in bed, na slapen is dit vrijen. Lezen volgt op de tweede plaats.

Romantisch samen slapen onder hetzelfde dekbed is aan de Nederlander niet zo
besteed. In tegenstelling tot de Belgen (90,4 procent) slaapt slechts
tweederde onder een tweepersoonsdeken. De belangrijkste reden voor een apart
overtrek is om 'touwtrekken' te voorkomen.

Over de frequentie van het verschonen van het bed bestaan vooral tussen de
mannen uit beide landen nogal wat verschillen. Nederlandse mannen houden van
een schoon bed. Maar liefst 62,9 procent verschoont zijn bed elke week
tegenover 36,6 procent van de Belgen. Zowel de Belgische als Nederlandse
vrouwen verschonen hun bed het liefst elke week (47,9 procent tegen 55,6
procent).

bron www.nu.nl

Jooks je

"Koos" > Nederlandse vrouw heeft liever boek in bed dan seks

Bij een gemengd stel:
Zij vrijen vaker dan dat er gelezen wordt maar dan wel onder een éénpersoons
dekbed waarvan de hoes elke anderhalve week verschoond wordt.

Jooksje (die vragend naar John kijkt)

John Taillieu

Jooks je:

>Jooksje (die vragend naar John kijkt)

De plaats is niet belangrijk, als er maar seks is !

John
--
http://nl.humor.webb.be
De officiële nl.humor-site

Walter van Eijk

John Taillieu blaatte:

> De plaats is niet belangrijk, als er maar seks is !

Er moet meer gene*kt worden.

--
Walter
What happened??

Hanige Martin

"Walter van Eijk" <news...@kingpalace.com> schreef in bericht

> John Taillieu blaatte:

> Er moet meer gene*kt worden.

Je bedoelt dat er meer gen*ukt moet worden?
--
\WWW/ \WWWWW/
_/~Ö--Ö~\_ groeten, _/~Ö-Ö~\_ groeten,

Teacher

Nou hoorde ik laatst dat een Belg gemmiddels 0,45 keer per week zijn of haar
daad doet....
Jongere stellen zelfs iets minder dan oudere stellen (tussen 40 en 50 geloof
ik).

Wat wil dat zeggen over ons Nederlanders.....

Een internet poll:
Willen alle mensen aangeven uit welk land ze komen en hoeveel keer per week
zij seks hebben?

Ik ben een Nederlander en heb uiteraard 3x per dag seks ;)

--
Michael

2 teach is
+2 touch a life
------------------------
4 ever :o)
"Koos" <koo...@hotmail.com> schreef in bericht

The Duke

Teacher:

>Ik ben een Nederlander en heb uiteraard 3x per dag seks ;)

met je leerlingen?

mvg
The Duke
--
"Ik volg het voetbal niet. Ik ben een Antwerpsupporter"
(Een zaalwachter van sporthal Luysbekelaar, 24/02/2002)

John Taillieu

Teacher:

>Ik ben een Nederlander en heb uiteraard 3x per dag seks ;)

Met je hand ?

Teacher

> Met je hand ?

Ach kom we gebruiken niet allemaal dezelfde methoden :oP

> John

Teacher

Misplaatst.

--
Michael

2 teach is
+2 touch a life
------------------------
4 ever :o)

The Duke

Teacher moet nog veel leren:

>Misplaatst.

z.

fietz

John Taillieu wrote:

> Met je hand ?

Nee, met een pincet.... ;-)

--
[ fietz
O*-O

@ngel

"Hanige Martin" <mjde...@z0nnet.nl> schreef in bericht

> "Walter van Eijk" <news...@kingpalace.com> schreef in bericht

> Je bedoelt dat er meer gen*ukt moet worden?

Waarschijnlijk moet er meer gesnurkt worden.

@ngel

@ngel

"Teacher" <teac...@chello.nl> schreef in bericht

> [...]
week
> zij seks hebben?
>
> Ik ben een Nederlander en heb uiteraard 3x per dag seks ;)

Druk baasje hoor!!!

@ngel

Bally

"@ngel" <harryj...@home.nl> schreef in bericht

Weet je partner dat al? :)

Bally

Koos

"Bally"
> "@ngel"

> 0,45 keer per week zijn of
> stellen (tussen 40 en 50

> komen en hoeveel keer per

> dag seks ;)

> Weet je partner dat al? :)
>
> Bally

nu wel, denk ik zo

Teacher

> dag seks ;)

> Weet je partner dat al? :)
>
> Bally

Uuuuhhh....

joe

| Nou hoorde ik laatst dat een Belg gemmiddels 0,45 keer per week zijn of haar
| daad doet....

Hoe kan je nu een 0,45 keer neuken? Ofwel neuk je ofwel neuk je niet! Maar je
stopt toch niet op punt 0,45. Ik weet dat je daarvan de kramp in je ballen
krijgt. Ik ben ook nog maar één keer gestopt op punt 0,45. Ja, mijn vrouw vond
dat niet fijn. Ik had echt niet verwacht dat dit met ons kon gebeuren. Waarom
kwam ze ook zo vroeg thuis. Die stamp tussen mijn benen ben ik echt nog niet
vergeten. :-{(

burp

Wiski

"joe" <bu...@pandora.be> schreef in bericht

Das gewoon een schrijffout, die komma staat 2 plaatsen te ver naar links..

Wiski