wie kent moppen over duiven?

leo smit

hallo,

ik zoek een aantal moppen over postduiven.

wie kan mij helpen?

leo

hightree

in de tijd van Dutroux in Belgiė hebben ze alle postduiven van het dak
geschoten:

die beesten riepen de hele dag: "Dutroux, Dutroux"

--

leo smit <bel...@globalxs.nl> wrote in message

Major Tom

Een duif zit in een weiland op een paaltje te koeren.
Een koe nadert en luistert glazig naar het "roekoe, roekoe"
Dit gaat zo een tijdje door tot die koe ineens
roept "roeduif roeduif"

On Thu, 10 Jun 1999 21:44:08 +0200, "leo smit" <bel...@globalxs.nl>

zooi11

leo smit <bel...@globalxs.nl> wrote in message
> hallo,
>
> ik zoek een aantal moppen over postduiven.
>
> wie kan mij helpen?
>
> leo

Ik ken een hele domme.

Er vliegt een duif boven een weiveld met een koe erin. Zegt die duif:
Roekoe.

Zegt die koe: Roeduif.

JJ Vens

"leo smit" <bel...@globalxs.nl> wrote:
> hallo,
>
> ik zoek een aantal moppen over postduiven.

Vliegen twee duiven over de Dam. Vraagt de ene duif aan de andere duif:
"Mag ik in het midden vliegen?"

JJ
-- __________
| JJ Vens (____________
| http://vens.cjb.net/ |
| ICQ# 40007287 |
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯) Have fun! |
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Arnie

JJ Vens <ve...@knoware.nl> schreef in berichtnieuws
3760afc2...@fb1.euro.net...

> Vliegen twee duiven over de Dam. Vraagt de ene duif aan de andere duif:
> "Mag ik in het midden vliegen?"

Twee vredesduiven vliegen boven Griekenland. Ze hadden gehoord dat ze
kosofzo moesten onderschijten.

of zoiets. Ik ben um effe kwijt.

arnie

cb...@desprankel.be

Op donderdag 10 juni 1999 09:00:00 UTC+2 schreef leo smit:
> hallo,
>
> ik zoek een aantal moppen over postduiven.
>
> wie kan mij helpen?
>
> leo

ik ben cool.be

cb...@desprankel.be

zoek op duiven.be
moehahhaha

cb...@desprankel.be

Op donderdag 10 juni 1999 09:00:00 UTC+2 schreef leo smit:
> hallo,
>
> ik zoek een aantal moppen over postduiven.
>
> wie kan mij helpen?
>
> leo

En, Leo?
Heb je al iets gevonden?

Groetjes ik ben cool.be

fietz

Op 6/16/2020 om 1:45 PM schreef cb...@desprankel.be:
Nou vooruit dan:

Zit een duif in de dakgoot, komt een koe langs
- duif: roekoe, roekoe
- koe: roeduif, roeduif

--
[ fietz
O*-O

fietz

Op 6/22/2020 om 9:23 PM schreef fietz:
En nog en bonus:
Een Belg, een Nederlander en een Fransman staan voor een nee-apparaat.
Als iemand iets beweerd en het is niet waar doet het apparaat piep en is
het welwaar doet het apparaat niks. De Fransman zegt: 'Ik denk dat ik
wel 50 stokbroden op kan.' 'Piep,' zegt het apparaat. 'Nou, dan kan ik
er wel 5 op.' Het apparaat zegt niks. Dan zegt de Nederlander: 'Ik denk
dat ik wel 45 biertjes opkan.' 'Piep,' zegt het apparaat weer. 'Dan maar 9.
Daarna is de Belg aan de beurt en die zegt: 'Ik denk...' 'Piep,' zegt
het apparaat.

--
[ fietz
O*-O

Rob

Kijk maar uit dat je niet 1.5 uur op de TV moet ouwehoeren over zo'n mop.
(uit te leggen dat het een mop is en niet "racistisch")

Rink

Op 22-6-2020 om 21:38 schreef Rob:
Lijkt me een leuke mop voor be.politics

Maar vergelijk je nu Belgen met duiven?

> Kijk maar uit dat je niet 1.5 uur op de TV moet ouwehoeren over zo'n mop.
> (uit te leggen dat het een mop is en niet "racistisch")

Wellicht heb je geluk, fietz.
Items in TV-programma's mogen tegenwoordig maximaal 10 minuten duren,
liever maar 5 minuten. Anders zijn ze bang om kijkers kwijt te raken.
Die raken ze toch wel kwijt omdat de jonge generatie in slechts 5 seconden
bepaalt of 't ie naar een volgende zender (waarschijnlijk clipje)
doorschakelt.

Echter de "Belgen" zijn geen ras.

Ten eerste omdat het apparaat dus de Belgen niet vat in de uitspraak:
"ik denk dus ik besta".

Ten tweede omdat er maar twee Belgen bestaan:
de koning en de koningin (als die er al is).
De rest van de bewoners van België zijn verdeeld in Walen,
Vlamingen, Brusselaars en een handje vol Duitssprekenden
(die voor het gemak maar even bij Wallonië worden geveegd).
Blijkbaar stond de Koning voor het apparaat?
En hij bestaat dus ook niet?

Ten derde omdat een Duitse deskundige onlangs heeft aangetoond,
dat er geen rassen bestaan.
Er bestaan alleen "Menschen" (NL: mensen).
En dat moet in de Duitse grondwet worden aangepast.
Ze zijn er nog niet uit of het woord "rassistisch"
(NL: racistisch) nog mag of moet worden gebruikt.

Rink

PS.
Dat ik nu juist bij iemand met zo'n naam (fietz) over Duitsers moet
beginnen.....