"Erwtje":
>> De mop is steenoud, maar de grap blijft ontzettend leuk!
> Ja, is voor de nieuwe generatie usenetters (zijn die er?).
De nieuwe generatie Usenetters is er wel, maar men reageert nergens meer op,
Usenet/Internet is voor de huidige generatie net zo gewoon, als de zon die
aan de hemel staat �f eb en vloed.
'Ouwe lullen' zoals ik, 75 jaar, vallen veranderingen nog op.