Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Graag twee minuten geen moppen posten!

17 views
Skip to first unread message

Sietse Vliegen

unread,
May 4, 2013, 1:58:51 PM5/4/13
to
En nog iets:


KOPPEN DICHT!

Nieuwsgroeplezer

unread,
May 4, 2013, 2:37:18 PM5/4/13
to
"Sietse Vliegen":
> En nog iets:
> KOPPEN DICHT!

De kermis bij mij voor de deur stopte om 20.00 uur met de muziek, maar de
attracties gingen rustig verder.
Als betrokkene bij de gebeurtenissen 40-45, denk ik nu dat de
Dodenherdenking voor 'ouwe zakken' is.
Gek dat men in het buitenland anders denkt/omgaat met dit soort
'herdenkings-momenten'.


Sietse Vliegen

unread,
May 4, 2013, 5:10:04 PM5/4/13
to
"Nieuwsgroeplezer" <van-u...@ditisrotjeknor.nl> schreef:
>"Sietse Vliegen":
>> En nog iets:
>> KOPPEN DICHT!

>De kermis bij mij voor de deur stopte om 20.00 uur met de muziek, maar de
>attracties gingen rustig verder.

Kermisgasten en -klanten zijn door de bank genomen niet het type dat
veel begrip heeft voor het stilzetten van de boel. Je kunt er zelfs
gelazer van krijgen. Treinen stoppen bij mijn weten ook niet. O ja,
toch. Zelfs de Fyra. Het hele OV, lees ik. Bussen op de snelweg en op
ringwegen zullen wel gewoon doorrijden. Beetje link anders.

Ik was thuis, met de TV aan. Had ik potverdikkeme het geluid nog uit
staan, en de afstandsbediening kwijt. Vond 'm pas na 3 minuten terug.

>Als betrokkene bij de gebeurtenissen 40-45, denk ik nu dat de
>Dodenherdenking voor 'ouwe zakken' is.

Dat valt mee. Maar uiteindelijk wordt het dat natuurlijk wel. Het
wordt althans iets voor bepaalde groepen. Of dat altijd even frisse
groepen zijn valt te betwijfelen.

>Gek dat men in het buitenland anders denkt/omgaat met dit soort
>'herdenkings-momenten'.

Maar is het overal beter? Alvast niet bij bepaalde herdenkingen die
steevast op rellen uitdraaien.

--

Sietse

Illuminatus

unread,
May 8, 2013, 9:26:06 PM5/8/13
to
On 5/4/2013 7:58 PM, Sietse Vliegen wrote:
> En nog iets:
>
>
> KOPPEN DICHT!

Zijn die 2 minuten al voorbij?

Carpe_Diem

unread,
May 9, 2013, 2:36:29 AM5/9/13
to
Op 9/05/2013 3:26, Illuminatus schreef:
Blijkbaar nog niet!

Poecilia

unread,
May 9, 2013, 2:45:02 AM5/9/13
to
Illuminatus schreef op 9-5-2013 :
Nee, duurt nog wel een weekje of 2


Sietse Vliegen

unread,
May 11, 2013, 2:17:50 PM5/11/13
to
Poecilia <poecilianosp...@gmail.com> schreef:
Volgens mij heeft er iemand zitten posten tijdens de stille tocht voor
Helmin Wiels op Cura�ao.
0 new messages