Bonuskaart AH

Krelis

Albert Heijn gaat de bonuskaart vervangen door de AH-voordeelkaart. Na
overleg met het Ministerie van Financiën is hiertoe besloten, omdat de
AH-voordeelkaart in deze tijd een betere benaming is dan Bonuskaart.
Vanaf 1 april kunnen AH klanten zich bij de informatiebalie vervoegen en zo
hun Bonuskaart omruilen.
De 1e 10.000 klanten krijgen een complete set voetbalplaatjes.

Larie (Digitale Zandweg 399, Us Net)

In news:49ce2086$0$35179$dbd4...@news.wanadoo.nl,
Krelis <krelisvo...@online.nl> typed:

Goed voorbeeld doet goed volgen! Ik zal op mijn eerste DVD geen bonus
tracks plaatsen.

--
Larie

pleerol

Krelis schreef:
1 april ;-)

http://www.elsevierretail.nl/1045296/Food/Food-nieuwsbericht/AHWerktAanNieuweBonuskaart.htm

Maar dat is uit 2006.

--
groeten, pleerol (pleelol, in het Chinees) :-)
Iedereen heeft gelijk, want niet iedereen IS gelijk.

Krelis

"pleerol" <ple...@gmail.com> schreef in bericht

> 1 april ;-)

SSSTTT ;-)

Wist ik niet

Mr. Mistery

"Krelis" <krelisvo...@online.nl> schreef in bericht

Hij is leuk!
25 Kudoos!

Ik heb zelf een schijthekel aan die kaart. Ik noem 'm ook altijd
Boluskaart.

Mr. Mistery