Milieuvriendelijk en goedkoop (zelf te maken) motten vangen!

Bert(AWRvB)

Milieuvriendelijk en goedkoop (zelf te maken) motten vangen!

Motten gaan op een bepaalde geur af!

Neem een bakje en doe er wat water in.
Doe in dat bakje ook wat stof (uit de stofzak vd stofzuiger oid) en wol.
Dit gaat rotten en het gas verspreidt zich door de kamer/ kast en de
motten zijn er dol op en verdrinken!

Ik ruik de lucht niet die uit zo'n bak komt.

Er stond bij mij in de slaapkamer een verdampingsbak onder de
verwarmingsplaat met wat wol en stof erin met veel dode motten. Ik had
het al eerder gezien.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)