Putin: EU pompt gas rond in de gasleidingen waardoor Rusland niet genoeg gas kan leveren via die gasleidingen!

1 view

Bert(AWRvB)

Putin: EU pompt gas rond in de gasleidingen waardoor Rusland niet genoeg
gas kan leveren via die gasleidingen!

https://www.youtube.com/c/RussiaInsight1/videos

https://twitter.com/awrvbnl/status/1484972689047670787

Als antwoord op @NOS
#Rusland wil via de bestaande gasleidingen gas leveren aan oa de #EU
maar de gasleidingen zijn bezet omdat de EU gas rondpompt want dat
levert veel geld op! Het is gewoon zwendel en Rusland krijgt de schuld!
Bron: Putin van Rusland!
#gas #nosjournaal #politiek #2ekamer

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Cees Camphuis

Op 22-1-2022 om 21:00 schreef Bert(AWRvB):
> [...]
> maar de gasleidingen zijn bezet omdat de EU gas rondpompt want dat
> levert veel geld op! Het is gewoon zwendel en Rusland krijgt de schuld!

Maar goed dat we niet meer naar de bron hoeven te vragen Bert.
Een link is zeker teveel gevraagd?

> #gas #nosjournaal #politiek #2ekamer

Bert(AWRvB)

Op 22-1-2022 om 21:03 schreef Cees Camphuis:
Ik bekijk vele tientallen YouTube filmpjes versneld en dan even een
filmpje zoeken uit die lijst!

Dit is het filmpje:

Putin: Disgusting! German And French Gas Companies Are Reselling Russian
Gas SEVEN Times The Price!

https://www.youtube.com/watch?v=n0v2zCX9O2s

Cees Camphuis

Op 22-1-2022 om 21:19 schreef Bert(AWRvB):

> [...]
> filmpje zoeken uit die lijst!
>

>     Dit is het filmpje:
>
> Putin: Disgusting! German And French Gas Companies Are Reselling Russian

Hier heeft Putin zeker een punt, naar mijn weten heeft Gazprom aan alle
leveringsafspraken voldaan, net zoals Stalin half juni 1941 volgens
afspraak nog olie leverde aan Hitler.
De stijgende gasprijzen zijn dan ook aan de linxe klimaatactivisten te
wijten. Steenkool en nucleair gelijktijdig verbannen en overschakelen op
gas, goh, waar zou die enorme stijging nou door komen?

Het varken van Breslau

Ik dacht dat prijzen opjagen en daarvan profiteren goede neo-liberale
zede was. Of zijn al die superrijken die nog rijker zijn geworden
allemaal cryptocommunisten?

--
"Wer hätte nicht gern einmal Recht bekommen
Doch die Verhältnisse, sie sind nicht so.

Edmund

Gazprom? Is dat dat bedrijf waarvan ie de eigenaren naar Siberie heeft
gestuurd en hun bedrijf heeft ingepikt?

VGTRK wordt deels of volledig gefinancierd door de Russische overheid.

--
“The further a society drift from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

KPGH

Cees Camphuis <CeesCa...@ziggo.nl> wrote on Sat 22 Jan 2022
09:29:47p:

> Hier heeft Putin zeker een punt, naar mijn weten heeft Gazprom aan
> alle leveringsafspraken voldaan, net zoals Stalin half juni 1941
> volgens afspraak nog olie leverde aan Hitler.

Naast de geostrategische druk van voornamelijk de US die via haar oost
Europese vazallen (die nu de gastoevoer naar w. europa kunnen afsluiten)
in D. kennelijk een (grote) poot tussen de deur wenst te houden, heeft D.
kennelijk ook een (echt) dispuut met R. over de beheersstructuur
nordstream2. gazprom heeft kennelijk en constructie opgezet die via een
in Zwitserland gevestigde keten loopt. Daar schijnt D. (niet geheel
onbegrijpelijk) geen zin in te hebben.

> De stijgende gasprijzen zijn dan ook aan de linxe klimaatactivisten te
> wijten.

O.a. gasprijzen stijgen omdat de federalisatie van europa is mislukt, en
het nu in toenemende mate van alle kanten wordt leeggezogen terwijl
lokale voor internationale belangen dansende joods-christelijke
zetbaasjes op de links-rechts trommel van 'de mensenrechten' en 'de vrije
markt' slaan.

De belangrijkste 'economische reden' voor de nu ontluikende inflatie is
klaarblijkelijk 10 jaar QE die lnage tijd aan de bovenkant is blijven
hangen, maar nu kennelijk via uit de hand gelopen onroerendgoedprijzen
e.d. naar beneden begint door te sijpelen.