Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Ebay

0 views
Skip to first unread message

P.

unread,
Apr 10, 2009, 5:52:06 PM4/10/09
to
Hoi,

Zitten er hier misschien enkelen die via ebay verkopen? Of waar zou ik
mer de volgende vraag terecht kunnen:

Ik heb een paar weken terug wat elektronica apparatuur op ebay gezet
voor 1 Euro plaatsingskosten. Nu wil ik dat nogmaals doen en kost dat
ineens 4 euro.

Verder heb ik ook wat componenten op ebay gezet (was 60 cent). En wil
ook dat opnieuw doen, maar kom ook daar duurder uit. En op een totaal
onoverzichtelijke engelstalige pagina.

Iemand bekend hiermee?

P.

Rene

unread,
Apr 11, 2009, 5:22:27 AM4/11/09
to
"P." <dit3_werk...@hotmail.com> schreef in bericht
news:vmfvt4l0cttr6ns31...@4ax.com...

Zou het kunnen dat je gespooft bent en nu op een site van een of andere
criminele organisatie aangekomen bent?

Groeten,
Rene


Toeternietoe

unread,
Apr 11, 2009, 4:22:42 PM4/11/09
to

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> schreef in bericht
news:vmfvt4l0cttr6ns31...@4ax.com...

Dan ga je toch naar Marktplaats ( is ook van Ebnee)
of naar Speurders

Dombo

unread,
Apr 11, 2009, 4:37:30 PM4/11/09
to
Toeternietoe schreef:

Of advertentieplanet.nl als je in één klap op heel veel sites, waaronder
speuders.nl, wilt adverteren.

P.

unread,
Apr 11, 2009, 4:43:03 PM4/11/09
to
On Sat, 11 Apr 2009 22:22:42 +0200, "Toeternietoe" <hele...@nix.nl>
wrote:

Ik heb best wel dure apparatuur die ik nog wil verkopen als
oscilloscopen en zelfs een spectrum analyzer die ver in de gigaherzen
gaat. Maar als ik dat op martkplaats zet komt er hooguit een bieder
met 25 euro of zo. Dat schiet niet op. Net alsof ze denken op ebay te
zitten.

P.

Joop

unread,
Apr 11, 2009, 5:02:35 PM4/11/09
to

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> schreef in bericht
news:1302u418ons68pr9b...@4ax.com...

Dan zet je er een minimuun prijs op of erbij, Je kan ook het bieden
uitzetten op MP, Krijg je dan via mail van die drama biedingen, Gewoon niet
reageren, zolang je niet reageerd hebben ze je e-mailadres ook niet, Eerste
contact gaat via MP.

Ben ik makkelijk in, redelijke biedingen is altijd antwoord, Biedingen die
nergens over gaan reageer ik niet eens op.


joop


Nico Coesel

unread,
Apr 12, 2009, 10:09:20 AM4/12/09
to
P. <dit3_werk...@hotmail.com> wrote:

>Hoi,
>
>Zitten er hier misschien enkelen die via ebay verkopen? Of waar zou ik
>mer de volgende vraag terecht kunnen:
>
>Ik heb een paar weken terug wat elektronica apparatuur op ebay gezet
>voor 1 Euro plaatsingskosten. Nu wil ik dat nogmaals doen en kost dat
>ineens 4 euro.

Misschien zijn de prijzen verhoogd? Kijk eens in je berichten. Of
wellicht zit je op de Ebay website van een ander land. Dan gelden weer
andere tarieven.

Over je andere post: verwacht geen wereldbedragen voor apparatuur op
Ebay. Ik denk dat je via Marktplaats hetzelfde kunt vangen als via
Ebay.

--
Failure does not prove something is impossible, failure simply
indicates you are not using the right tools...
"If it doesn't fit, use a bigger hammer!"
--------------------------------------------------------------

Nico Coesel

unread,
Apr 12, 2009, 10:25:13 AM4/12/09
to
"Joop" <inv...@invalid.nl> wrote:

>
>"P." <dit3_werk...@hotmail.com> schreef in bericht
>news:1302u418ons68pr9b...@4ax.com...
>> On Sat, 11 Apr 2009 22:22:42 +0200, "Toeternietoe" <hele...@nix.nl>
>> wrote:
>>
>>>
>>>"P." <dit3_werk...@hotmail.com> schreef in bericht
>>>news:vmfvt4l0cttr6ns31...@4ax.com...
>>>> Hoi,
>>>>

>>>> P.
>>>
>>>Dan ga je toch naar Marktplaats ( is ook van Ebnee)
>>>of naar Speurders
>>
>> Ik heb best wel dure apparatuur die ik nog wil verkopen als
>> oscilloscopen en zelfs een spectrum analyzer die ver in de gigaherzen
>> gaat. Maar als ik dat op martkplaats zet komt er hooguit een bieder
>> met 25 euro of zo. Dat schiet niet op. Net alsof ze denken op ebay te
>> zitten.
>>
>> P.
>
>Dan zet je er een minimuun prijs op of erbij, Je kan ook het bieden
>uitzetten op MP, Krijg je dan via mail van die drama biedingen, Gewoon niet
>reageren, zolang je niet reageerd hebben ze je e-mailadres ook niet, Eerste
>contact gaat via MP.
>
>Ben ik makkelijk in, redelijke biedingen is altijd antwoord, Biedingen die
>nergens over gaan reageer ik niet eens op.

Inderdaad. Bij MP kunnen ze die biedingen beter uitzetten. Bieden op
MP betekent niet kopen. Ik vraag meestal welk bedrag een verkoper in
gedachten heeft. Dan zie ik vanzelf of dat aansluit bij mijn idee.

Helaas hebben veel verkopers het idee dat ze iets heel speciaals
hebben. Zo staat er momenteel een advertentie van een 1,5GHz spectrum
analyzer van HP uit de jaren 60/70 voor minimaal 650 euro. Ik heb een
oscilloscoop gehad van dezelfde serie. Snel weer weggedaan want alle
contacten en potmeters waren rot. Voor iets meer geld heb je op Ebay
een fonkelnieuwe AT6011 spectrum analyzer + tracking generator.

P.

unread,
Apr 15, 2009, 2:38:06 PM4/15/09
to

Opgelost. De prijspagina van Ebay was fout. Een factor 4 te hoog.

P.

P.

unread,
Apr 26, 2009, 3:27:32 AM4/26/09
to
On Wed, 15 Apr 2009 20:38:06 +0200, P.
<dit3_werk...@hotmail.com> wrote:

Niet echt opgelost trouwens. De prijs is nu nog een factor 3 te hoog.
Erg trage helpdesk daar.

P.

0 new messages