Mijn vraag is of dat 2e lampje hoort of niet.
Het oranje lampje in de schakelaar spreekt voor zich (aan/uit). Het oranje
lampje in de stekkerdoos zelf is het protectie lampje, als deze uit is moet
de stekkerdoos vervangen worden.
Denk trouwens niet dat zo'n ding je helpt tegen blikseminslag, het helpt
hoogstens tegen wat piekjes op het net.
Deze dingen werken trouwens alleen als ze op een geaarde wandcontactdoos
zijn aangesloten.
Met vriendelijke groet,
Arend Brouwer
Niet bij elk type. Die stroken van de HEMA doen het ook op een gewone
wandcontactdoos.
Suppressortje aangesloten tussen fase en nul, vermoed ik. Bij
aanspreken met een flinke piek gaat wel je zekering er uit, denk ik
zo.
Th.