Gr
Jaco
E-mail: pos...@jaco-fotografie.demon.nl
heeft intern 8 mb harde schijf uit te breiden met 2e harde schijf van 4 tot
64 mb (flashdisk)
wordt ook lid van http://www.psionvereniging.nl
begin november is er in utrecht bij ravestein extra korting te krijgen als je
lid bent
zie verder de thuispagina van deze club
groeten
Willem van Zeijl
"Nieuwsgroep Demon.nl" schreef:
> Ik overweeg de aanschaf van een palmtop, kan iemand mij enig advies geven
> over leveranciers en/of gebruiksgemak? (ongemak?)
>
> Gr
>
> Jaco
>
> E-mail: pos...@jaco-fotografie.demon.nl
Ik heb een 3 mx en ben daar zer tevreden mee. Ik moet echter wel zeggen dat
er niet veel software meer voor ontwikkeld wordt. Het is enkel 5 en hoger
waarvoor gemaakt wordt.
Booms Electronicum***
van Woustraat 242
Amsterdam
020-6620666
Henry
Niels <NOSPAM...@dds.nl> wrote in message
news:38161DC8...@dds.nl...
Mijn 3 mx heeft 2 Mb intern.
Niels
> De 3mx draait onder hetzelfde besrutingssysteem als de 5 (epoc32)
> Ze hebben allebei 8mb intern geheugen en zijn allebei uitbreidbaar.
Dit is niet juist. De 3mx is zeker niet te vergelijken met de 5, het
besturingssysteem is echt *heel* erg anders.
De 3mx is bijzonder geschikt als mega-organizer, de 5 is meer een
vervanger voor een laptop.
Overigens is er ook een nieuwe telg bij Psion: de Revo. Zit eigenlijk
tussen de 3mx en de 5 in, de mogelijkheden van de 5 in het formaat
van de 3mx. Meer info (uiteraard) op www.psion.com (of www.psion.nl)
Mocht je besluiten er eentje te kopen, dan kan ik je aanraden ook even
te kijken bij de diverse postorderboeren op Internet, het scheelt je
snel een hoop geld. (www.nwt.com, bijvoorbeeld).
Groeten,
Frank