Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Storing Bauknecht vaatwasser

5 views
Skip to first unread message

tums

unread,
Jun 28, 2001, 5:17:53 PM6/28/01
to
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Bauknecht GSF 4872 vaatwasser. Tot op heden nog
geen problemen gehad. Vannavond echter verscheen in het display code F3.
Direct de handleiding geraadplaagd, maar deze vermeld alleen dat bij
problemen/storingen met code F1 t/m F9 contact opgenomen moet worden met de
servicedienst. Voordat ik dat ga doen wou ik graag weten wat die code nu
precies inhoudt. Weet iemand in deze groep het?

Alvast bedankt.

Bert (die niet graag aan de afwas wil)


Dhr. K.P.Warta

unread,
Jun 28, 2001, 5:19:18 PM6/28/01
to

B.V.O.N.M.K. nodig misschien ???


"BlondeVaatwasserOpNaaldhakkenMetKookkunsten"


>>>LOL<<<

--
Groetjes \\C@rlos\\


"tums" <tu...@hetnet.nl> schreef in bericht
news:eG0gOdB...@net005s.hetnet.nl...

Dhr. K.P.Warta

unread,
Jun 28, 2001, 5:23:07 PM6/28/01
to
alle grappen weer in de doos

mogelijk een telefonsiche infootje vragen bij handyman wil ook wel eens
helpen die kleppen toch vaak hun mond voorbij
dan weet je als nog wat die f3 mag betekenen niet dan ???


--
Groetjes \\C@rlos\\


"Dhr. K.P.Warta" <NO...@M.nl> schreef in bericht
news:QfN_6.137783$qM3.16...@news.soneraplaza.nl...

wilm

unread,
Jun 29, 2001, 3:48:50 PM6/29/01
to

"tums" <tu...@hetnet.nl> schreef in bericht
news:eG0gOdB...@net005s.hetnet.nl...

F3 betekend een storing in het verwarmingssysteem...waarschijnlijk wordt je
machine dus ook niet warm. Probeer de storing maar eens te wissen door de
startknop 5 sec ingedrukt te houden. Het is mogelijk dat de machine dan weer
normaal werkt...
Indien weer F3 verschijn kun je beter je deale laten opdraven.

Wilm


tums

unread,
Jun 30, 2001, 3:24:33 AM6/30/01
to
Bedankt.

Het truukje met de startknop was al bekend. Hierna doet hij het echter
opnieuw (de fout in gaan) dus wordt het toch de servicedienst.

Bert


0 new messages