Bermunda arts vd Pleijaden [Engelen Bijbel NT] geeft uitleg over wat het beste gedaan kan worden ivm COVID.

Bert(AWRvB)

Bermunda arts vd Pleijaden [Engelen Bijbel NT] geeft uitleg over wat het
beste gedaan kan worden ivm COVID.

Ze zegt ook dat er gelogen wordt over de vaccins die levensgevaarlijk zijn!

https://www.figu.org/ch/files/downloads/kontaktberichte/figu_kontaktbericht_792.pdf

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Cees Camphuis

Op 8-9-2022 om 17:43 schreef Bert(AWRvB):
> [...]
> beste gedaan kan worden ivm COVID.
>

> Ze zegt ook dat er gelogen wordt over de vaccins die levensgevaarlijk zijn!

Onzin.
Poetin begon.

Baron

Op 8-9-2022 om 20:19 schreef Cees Camphuis:
<Q>

Nein, das waren die Fledermäuse!

Baron

--
*Baron*

Kobus de Moskabouter

Insurat ni Bert(AWRvB):

>Bermunda arts vd Pleijaden [Engelen Bijbel NT] geeft uitleg over wat het
>beste gedaan kan worden ivm COVID.

Te oordelen aan het gelinkte "Kontaktbericht" spreekt die Bermunda arts vd
Pleijaden [Engelen Bijbel NT] heel behoorlijk Duits. Maar goed ook, want die
Billy Meier lijkt me nou niet direct iemand die met vreemde talen overweg kan
(einsprachig, zeg maar).

>Ze zegt ook dat er gelogen wordt over de vaccins die levensgevaarlijk zijn!

Maar er iets aan doen, ho maar.

>https://www.figu.org/ch/files/downloads/kontaktberichte/figu_kontaktbericht_792.pdf

Geen woorden maar daden, Bermunda arts vd Pleijaden [Engelen Bijbel NT] !

Verlos ons van den boze!

--
Kobus de Moskabouter