Vrouwen kunnen borstkanker voorkomen door oa spruitjes te eten!

Bert(AWRvB)

Vrouwen kunnen borstkanker voorkomen door oa spruitjes te eten!

Breast cancer prevention

https://www.youtube.com/watch?v=IBD2d2SqbEE

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Bert(AWRvB)

Op 11-7-2023 om 10:43 schreef Bert(AWRvB):
> Vrouwen kunnen borstkanker voorkomen door oa spruitjes te eten!
>
> Breast cancer prevention
>
> https://www.youtube.com/watch?v=IBD2d2SqbEE

Jaren geleden heeft Dr. John Campbell een organisatie opgezet die
honderden duizenden mensen in Cambodja gratis heeft gevaccineerd. Nu is
Dr. John Campbell actief in Afrika!

Dr. John Campbell - YouTube

https://www.youtube.com/@Campbellteaching

Pancho Sanza

Insurat ni Bert(AWRvB):

>Jaren geleden heeft Dr. John Campbell een organisatie opgezet die
>honderden duizenden mensen in Cambodja gratis heeft gevaccineerd.

Waartegen? Borstkanker? Met oa spruitjes serum zeker.

>Nu is Dr. John Campbell actief in Afrika!

Dat is goed nieuws! Tegen hongersnood zal het niet veel helpen, maar het
aantal gevallen van borstkanker in Afrika zal drastisch dalen!

>Dr. John Campbell - YouTube
>https://www.youtube.com/@Campbellteaching

Die Dr. John Campbell lijkt een beetje op een ouwe buurman van mij van
vroeger. Die kerel was echt hartstikke gek!

--
Pancho

De ongekruisigde (-genadeloze, -kwaadaardige)

On 2023-07-11, Bert(AWRvB) <reije...@newsxs.nl> wrote:

> Jaren geleden heeft Dr. John Campbell een organisatie opgezet die
> honderden duizenden mensen in Cambodja gratis heeft gevaccineerd. Nu is
> Dr. John Campbell actief in Afrika!

Dat doet hij alleen om ze later te kunnen opeten! (las ik ergens op internet)

Manok62

Op 11-7-2023 om 19:21 schreef Bert(AWRvB):

> Jaren geleden heeft Dr. John Campbell een organisatie opgezet die
> honderden duizenden mensen in Cambodja gratis heeft gevaccineerd. Nu is
> [...]

Poetin begon...

--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062