IEDEREEN HARTELIJK BEDANKT VOOR DE FELICITATIES!

Orac

Apr 23, 2012, 12:20:44 AM4/23/12
Godsamme zeg, hartverwarmend.

Euker Voorn

Apr 23, 2012, 8:16:31 AM4/23/12

"Orac" <bendo...@zoggi.nl> wrote in message
news:mn.b97c7dc4ec...@zoggi.nl...
> Godsamme zeg, hartverwarmend.

Het mag dan een goedaardige tumor zijn, hij zit nog steeds tussen je 2
hersenhelfden ingeklemd, dus juich niet te vroeg!

BOFH

Apr 23, 2012, 8:26:47 AM4/23/12
"Euker Voorn" <eu...@voorn.com> schreef in bericht

> Het mag dan een goedaardige tumor zijn, hij zit nog steeds tussen je 2
> hersenhelfden ingeklemd, dus juich niet te vroeg!

Als de tumor groter wordt dan zijn hersenpan wordt het pas kritiek, want
waar laat hij dan die ene hersencel ?

JaZuchowski

Apr 23, 2012, 8:47:34 AM4/23/12

"Orac" <bendo...@zoggi.nl> schreef in bericht
> Godsamme zeg, hartverwarmend.

Zeg eh zoggi, heb jij tegenwoordig ook niet xms? Daar je als nieuwe buurman
naast me woont en ik zojuist een kaart in je bus heb gepropt met de
felicitaties met je dochter?

Orac

Apr 23, 2012, 8:55:26 AM4/23/12
Het is zò dat BOFH formuleerde :
Sophietje, het zusje van Marietje die overleden is en dochter was van
Larietje en Wiesje, zit nu te huilen en overweegt om Eliventadoraatje
een vergiftigde slobberspeen te geven.

Is dit wat jullie willen? Is dit de wereld die jullie wensen? Keihard,
genadeloos en Sophietjesvijandig? Waar geen muis veilig kan rondlopen
omdat de kat een tumor in zijn hersenpan heeft?

Fuck toch op zeg, ga eens denken met je hersenen, niet met je gezwel.

Orac

Apr 23, 2012, 10:50:07 AM4/23/12
JaZuchowski gebruikte zijn klavier om te schrijven :
Geen idee wat XMS is, en die kaart was leuk, maar het was leuker
geweest als er een briefje van 50 bij had gezeten. Denk je dat de
fopspenen me op de rug groeien soms?