bezwaar tegen opheffing nl.gezondheid.alt-genezen.

(zowel gepost als gemaild naar nl-a...@stack.nll).

Beste nladmin,

Ook nl.gezondheid.alt-genezen staat op het lijstje van de te
verwijderen groepen.
Er zou te weinig belangstelling zijn voor deze groep.
Maar het hoofdprobleem bij deze groep is dat hij een zeer onduidelijke
en nogal cryptische naam heeft: alt-genezen waardoor veel mensen van
de doelgroep de groep niet weten te vinden.
Ik vind dat bij deze groep eerst gekeken moet worden of de naam nog
veranderd kan worden: daar zijn in het verleden hier nog discussies
over geweest.
Het beste zou zijn: toch hernoeming naar
nl.gezondheid.alternatief-genezen.
Dus: eerst bekijken of er nog hernoemd kan worden voordat de groep
voorgoed wordt opgeruimd.

Groeten, J.

Adri Verhoef

Bij nl-admin is een verzoek binnengekomen om de nieuwsgroep
nl.gezondheid.alt-genezen te hernoemen. De huidige naam zou volgens dat
verzoek dienen te worden gewijzigd naar nl.gezondheid.alternatief-genezen.

De procedure voor het hernoemen van nieuwsgroepen vereist dat nl-admin
navraag doet in de te hernoemen nieuwsgroep, nl.gezondheid.alt-genezen,
omdat het hernoemen van een nieuwsgroep bestaat uit het verwijderen van
de oude en het in het leven roepen van de nieuwe nieuwsgroep. Het ver-
wijderen van een bestaande nieuwsgroep mag niet op bezwaren stuiten van
de gebruikers van die nieuwsgroep.

Indien je bezwaar hebt tegen de hernoeming, dien je je bezwaar met redenen
omkleed kenbaar te maken aan nl-admin en te e-mailen naar <nl-a...@stack.nl>.
Je hebt hiervoor twee weken gelegenheid, vanaf 4 april 2012 t/m 18 april 2012.

Indien er uiteindelijk geen gegronde bezwaren zijn tegen de hernoeming, zulks
naar inzicht van nl-admin, zal de hernoeming worden gehonoreerd en volgens het
verzoek worden uitgevoerd.

Adri (namens nl-admin)

Adri Verhoef

Aan het handschrift te zien was het J <ni...@niks.com> die schreef:
Zoals je misschien reeds hebt gezien, J, heeft nl-admin je verzoek in
behandeling genomen.

Adri (namens nl-admin)

Peter Kleiweg

Adri Verhoef schreef op de 4e dag van de grasmaand van het jaar 2012:

> Bij nl-admin is een verzoek binnengekomen om de nieuwsgroep
> nl.gezondheid.alt-genezen te hernoemen. De huidige naam zou volgens dat
> verzoek dienen te worden gewijzigd naar nl.gezondheid.alternatief-genezen.

Dat kan bondiger:

nl.gezondheid.kwakzalverij

--
Peter

On Wed, 4 Apr 2012 15:33:15 GMT, a...@news.a3.xs4all.nl (Adri Verhoef)
wrote:

>Zoals je misschien reeds hebt gezien, J, heeft nl-admin je verzoek in
>behandeling genomen.

Dat is prima. Mijn bezwaar voor nl.markt.elektronica ook?
Leg ze in ieder geval maar op de stapel bij de overige bezwaren die er
eventueel nog komen.
Dan horen we later de uitslag nog wel.

On Wed, 4 Apr 2012 20:31:12 +0200, Peter Kleiweg <pkle...@xs4all.nl>
wrote:

>Dat kan bondiger:
>
>nl.gezondheid.kwakzalverij

Negatieve benamingen voor dit onderwerp, daar doen we niet aan Peter.
De vroegere voorstellers hebben de positieve naam alternatief-genezen
voor ogen gehad.
Helaas is die naam afgekort tot alt-genezen omdat nieuwsgroepnamen
vroeger korter moesten zijn.
Trouwens, als we jou moeten volgen zou nl.uitkeringen hernoemd moeten
worden tot nl.luie-profiteurs volgens jou. Om maar een voorbeeld te
noemen.
Bovendien: in de officiele medische wereld zitten soms ook
kwakzalvers: anders zou het medisch tuchtcollege niets te doen hebben.

Johan van Selst

Once upon a newsgroup, Adri Verhoef claimed:
> Bij nl-admin is een verzoek binnengekomen om de nieuwsgroep
> nl.gezondheid.alt-genezen te hernoemen. De huidige naam zou volgens dat
> verzoek dienen te worden gewijzigd naar nl.gezondheid.alternatief-genezen.

Inmiddels zijn we twee weken verder; de periode waarin men bezwaar kon
aantekenen tegen dit voornemen is daarmee verstreken. Bij de nl-admin
zijn geen bezwaren binnengekomen tegen het hernoemen van de nieuwsgroep
naar nl.gezondheid.alternatief-genezen. Deze hernoeming zal binnenkort
(volgende week) uitgevoerd worden.

Met vriendelijke groeten,

Johan van Selst
namens nl-admin