Fotozaak in Amsterdam

Karel Hoitinga

Jul 5, 2002, 12:54:14 PM7/5/02
Ik ben op zoek naar een betrouwbare fotozaak in Amsterdam

--
Met vriendelijke groeten, Karel Hoitinga

Paulus

Jul 5, 2002, 4:17:23 PM7/5/02
Is er niet.

"Karel Hoitinga" <kphoi...@hotmail.com> schreef in bericht

Leen Koper

Jul 5, 2002, 5:28:42 PM7/5/02

"Paulus" <paul...@nospamcsmsuiker.com> schreef in bericht
Wie zoekt er nou ook een betrouwbaar adres in een plaats waar iedereen op de
fiets van een ander rijdt, dwars door alle stoplichten en zonder enige
verlichting?
Ga liever eens in Rotterdam kijken, daar hebben ze niet alleen een echte
internationale voetbalbeker, maar zit het ook nog eens vol met eerlijke en
betrouwbare mensen.

Leen

Ron

Jul 6, 2002, 5:03:35 AM7/6/02
Ik heb mijn foto's jarenlang naar Vic's fotoexpres in de Zeilstraat
gebracht. Totdat ze bagger maakte van middenformaatscans. Toen maakten ze
ook baager van kleinbeeldscans. Waarop ik nu zelf scan. Nu snijden ze ook
nog mijn negatieven doormidden!

"Frank van der Pol" <in...@frankvanderpol.nl> wrote in message

> LOL :-)
>
> Capi A'dam gaat binnenkort verhuizen. Wellicht dat nummer 45 aan de
> overkant van de Basisweg net buiten de stadsgrens valt.
>
> Frank

Jeroen Wenting

Jul 6, 2002, 5:54:42 AM7/6/02
Heb goede ervaringen (zij het beperkt, kom er niet veel meer) met Foto Spui
(aan het Spui).
Geen grote zaak, niet de goedkoopste, maar kwaliteit en service.

"Karel Hoitinga" <kphoi...@hotmail.com> wrote in message
> [...]

henwil

Jul 6, 2002, 6:20:52 AM7/6/02
Ik heb goede ervaring met "Henk Boom"fotografie.

groet Henry

jeewee

Jul 6, 2002, 7:16:08 AM7/6/02
Leen Koper <leen...@zeelandnet.nl> wrote:

> [...]
> internationale voetbalbeker, maar zit het ook nog eens vol met eerlijke en

LOL, maarru.... heb ik niet begrepen dat ze momenteel ook 1 in de top
tien van schietpartijen staan ?? Da's alleen maar handig als je een
gaatjes camera zoekt...
jeewee (Amsterdammer, koopt z'n spullen bij Marx & Schuring, heel
betrouwbare zaak.)

Engelbert

Jul 6, 2002, 7:16:55 AM7/6/02
In article <WakV8.12817$ur6.2...@amsnews03.chello.com>,
"Karel Hoitinga" <kphoi...@hotmail.com> wrote:

Het ligt er net aan wat je zoekt, maar voor hardware en doka vind ik
Nivo-Schweitzer aan de Haarlemmerdijk een goede. Voor 2e hands is De
Coster aan de Frederik Hendrikstraat ook een goed adres. Op de
Ceintuurbaar zit Esser, ook geschikt. Voor afdrukwerk schijnt Kleurgamma
een aardige te zijn, zelf geen ervaring mee aangezien ik het zelf thuis
doe.

--
Engelbert Fellinger

in...@engelbert.org

jeewee

Jul 7, 2002, 4:08:23 AM7/7/02
Engelbert <in...@engelbert.org> wrote:

> Voor 2e hands is De
> Coster aan de Frederik Hendrikstraat ook een goed adres.

Sorry, maar die zit in de Bilderdijkstraat.

Engelbert

Jul 7, 2002, 4:15:56 AM7/7/02
In article <1fey42l.1fuhohjhtifamN%jm...@xs4all.nl>,
jm...@xs4all.nl (jeewee) wrote:

Ahum, je hebt gelijk.

--
Engelbert Fellinger

in...@engelbert.org

jeewee

Jul 7, 2002, 1:57:01 PM7/7/02
Engelbert <in...@engelbert.org> wrote:

> Ahum, je hebt gelijk.
Ik woon om de hoek, niet zo moeilijk dus.
groeten, jeewee

Jmm Banken

Jul 7, 2002, 5:28:36 PM7/7/02
Ach, en betrouwbaar... Aardig in ieder geval niet. Ik ging er eens een lens
kopen, durfde ik het te bestaan te vragen of er voor die prijs (> ? 300)
misschien een lensdoppie op kon. "Ach, dat laak me nieso nodeg".

harv
"jeewee" <jm...@xs4all.nl> schreef in bericht

wim wiskerke

Jul 7, 2002, 6:15:20 PM7/7/02
On Fri, 05 Jul 2002 16:54:14 GMT, "Karel Hoitinga"
<kphoi...@hotmail.com> wrote:

>Ik ben op zoek naar een betrouwbare fotozaak in Amsterdam

Amateur: Camex aan de Parnassusweg is prima.

Prof: Fimex, hun groothandel ernaast is ook uitstekend.
(Hier een beperkt assortiment, hun hoofdvestiging is in Purmerend.)
KJP/Calumet aan de Keienbergweg heeft veel meer en is misschien nog
net iets beter.

Alledrie hebben ook (beperkt) tweedehands.

groet, wim
--
http://www.wiskerke.com