analoge fotografie (was Re: Zijn alle jongeren gek?)

On Mon, 13 Jun 2022 11:00:57 +0200, P <noe...@noemail.com> wrote:

>Weer een artikel in de krant dat jongeren weer allemaal
>grammofoonplaten aanschaffen. ik vind dat zo'n hopeloos primitieve
>verouderde techniek: een naald in de groeven van zo'n plaat.
>Ik snap niet dat er mensen zijn die dat nog willen.
>Spotify vind ik te duur met 10 euro per maand. Ik haal mijn CD's wel
>bij de bibliotheek: kost slechts 5 euro per CD. Gaat via een centrale
>discotheek muziekweb in Rotterdam.

Na de grammofoonplaat schijnt nu ook de analoge fotografie weer terug
te komen. Volgens alweer een artikel in de krant. Waarom gaan we niet
terug naar de steentijd?

Jan van den Broek

["Followup-To:" header set to nl.muziek.]
2022-09-29, P <noe...@noemail.com> schrieb:

[Schnipp]

> Na de grammofoonplaat schijnt nu ook de analoge fotografie weer terug
> te komen. Volgens alweer een artikel in de krant. Waarom gaan we niet
> terug naar de steentijd?

Ik zie het probleem niet, jij hoeft toch niet mee te doen?
--
Jan v/d Broek
balg...@dds.nl

Izak van Langevelde

Met een beetje geluk en wat kerngeweld gaan we dat nog meemaken...

--
Grinnikend door het leven...

Rink

Op 29-9-2022 om 19:01 schreef Izak van Langevelde:
Weinig te grinniken, ook als je dan nog leeft...

Izak van Langevelde

Dan ken je me niet...

On Thu, 29 Sep 2022 19:01:28 +0200, Izak van Langevelde
<eeza...@studiomestenmist.nl> wrote:

>Met een beetje geluk en wat kerngeweld gaan we dat nog meemaken...

Ach ja, wat kan mij het ook schelen wat Poetin nog gaat doen.

Wouter Valentijn

Op 1-10-2022 om 14:27 schreef Izak van Langevelde:
Izak blijft grinniken, daar heb ik een absoluut vertrouwen in.

--
Wouter Valentijn

Kirk: "No beach to walk on..."
Star Trek (s01e07): The Naked Time