Pular para a primeira mensagem não lida

wena

não lida,
19 de jun. de 2002 18:12:2819/06/2002
para
Nu heb je een digitale camera en wil je de zelf gemaakte foto's bewerken met
het programma Adobe Photoshop 7.0 Nederlands. Schrik ik me rot van de prijs.
Dit programma is bijna duurder dan mijn camera. Ik weet dat het eigenlijk
niet mag. Maar weet iemand mij stiekem te vertellen hoe ik dit programma
gratis ergens kan downloaden.

Wout

Willem-Jan Markerink

não lida,
19 de jun. de 2002 19:47:1819/06/2002
para
In article <7112huom2vb3olpj9...@4ax.com>,
Frank van der Pol <in...@frankvanderpol.nl> wrote:

>Misschien moet je eens rondkijken naar iets beschaafder geprijsde
>software zoals Paintshop pro. http://www.jasc.com/

Of overstappen op Linux en geheel gratuit Gimp gebruiken?....;))

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

n8w8

não lida,
19 de jun. de 2002 20:33:5419/06/2002
para
Frank van der Pol schreef:

> Misschien moet je eens rondkijken naar iets beschaafder geprijsde
> software zoals Paintshop pro. http://www.jasc.com/

of photoshop-elements, prijsgunstig, of probeer photo-studio
gr Ronald

wim wiskerke

não lida,
19 de jun. de 2002 21:27:3319/06/2002
para

Dan zal je wel naar Hotmail moeten.
(Wat is Hotmail? Dat wil je niet weten. Of je raakt er volkomen aan
verslaafd of je keert je na een uur of wat walgend af.)

Je kan je toevlucht nemen tot de 06 nummers in de ViaVia.

Een betere optie is vermoedelijk een van de goedkopere Adobe
produkten. Ik kreeg bij verschillende camera's en scanners al een paar
keer Photoshop Lite of Elements kado.
(Sorry ik heb niks meer over.)
Als je geen CMYK wil heb je daar meestal al genoeg aan.

Laatst kreeg je bij een pakje cdr's een mogelijkheid MGI Photosuite 3
SE of Picture Publisher 9 voor $5 te bestellen. Dus kijk ook eens uit
naar dit soort akties.
Bij de launch van Photoshop 7 NL kon je 10 pakketten winnen ;-)
Nee ik won ook niet ;-(

Bedenk ook dat Photoshop een steile leercurve heeft.
Voordeel is vooral dat het de industriestandaard is.

Toch legaal goedkoop een Photoshop 7?
Een engelse upgrade is slechts 169 euro / $149:
Adobe Photoshop 7.0 Upgrade
To install upgrade successfully, you will need a serial number and a
previous version of this product on the same platform as this
purchase.
Dat mag dus ook een hele oude zijn.

Oudere photoshop versies willen nog wel eens bij Capi en zo in de
ramsj liggen. Ook op de pcdumpdag heb ik het wel eens gespot.

groet, wim
--
http://www.wiskerke.com

Edwin

não lida,
20 de jun. de 2002 02:42:2320/06/2002
para

Hendrixus

não lida,
20 de jun. de 2002 04:09:1620/06/2002
para

"Edwin" <soul...@hotmail.com> schreef in bericht
> geen Nederland maar Engels

Adsl, of kabel gewenst 184MB.

Hendrixus.

JBont

não lida,
20 de jun. de 2002 04:18:3820/06/2002
para

"wena" <wen...@hotmail.com> schreef in bericht

Ik gebruik Corel Photopaint. Die kon destijds, en misschien nu nog wel
gekocht worden in een zgn. Schoolbox voor ik meen iets van 30 gulden. Hele
complete pakketten met van alles en nog wat zaten daarin. Stuk of 10 legale
CD's voor spotprijs.

Dit kon ik er ondermeer over vinden met de zoekvraag: Coreldraw schoolbox
(google)
http://www.schoolbox.nl/Nieuws_info%20Belgie.htm

David Solomon

não lida,
20 de jun. de 2002 04:23:1620/06/2002
para
<snip>

probeer Photobrush eens.. shareware, maar heel goed.
http://www.mediachance.com

photoshop is imo een hoop overkill voor velen.

SoDa

..___!_/\*..+!!_!'_____

não lida,
20 de jun. de 2002 06:32:0020/06/2002
para
On Wed, 19 Jun 02 23:47:18 GMT, w.j.ma...@a1.nl (Willem-Jan
Markerink) wrote:

>Of overstappen op Linux en geheel gratuit Gimp gebruiken?....;))

Gimp bestaat ook voor Windoms

..___!_/\*..+!!_!'_____

não lida,
20 de jun. de 2002 06:34:2220/06/2002
para
On Thu, 20 Jun 2002 03:27:33 +0200, wim wiskerke <wisk...@xs4all.nl>
wrote:

>Dan zal je wel naar Hotmail moeten.
>(Wat is Hotmail? Dat wil je niet weten. Of je raakt er volkomen aan
>verslaafd of je keert je na een uur of wat walgend af.)
>
>Je kan je toevlucht nemen tot de 06 nummers in de ViaVia.

Gewoon 'warez photoshop' on google intikken, in nog geen uur heb je
hem (niet schrikken van de vunzige porno die je dan wel zult moeten
slikken alsmede snel wegklikken en het spervuur van vensters die
dergelijke sites soms op je afvuren) :)

Johan Schoone

não lida,
20 de jun. de 2002 06:43:4320/06/2002
para
On Wed, 19 Jun 02 23:47:18 GMT, Willem-Jan Markerink <w.j.ma...@a1.nl>
wrote:

> Of overstappen op Linux en geheel gratuit Gimp gebruiken?....;))

Daarvoor hoef je niet eens op Linux over te stappen.
--
http://members.chello.nl/~j.schoone \\|//
Registered Linux user #78364 - The Linux Counter - http://counter.li.org

Léon Obers

não lida,
20 de jun. de 2002 07:02:3520/06/2002
para

> Gimp bestaat ook voor Windoms

Maar is in het geheel niet bugvrij, laat staan dat het een handig te
gebruiken beeldbewerkingspakket is met zijn zwevende menu's over je
bureaublad. Met nogal wat snelkoppelingen op je bureaublad, wordt het
een onoverzichtelijk ratjetoe.

--
Regards / vriendelijke groet, Léon Obers
mailto:Leon....@iae.nl

Posted by news://news.nb.nu

Wally

não lida,
20 de jun. de 2002 07:35:0720/06/2002
para
Willem-Jan Markerink wrote:

> Of overstappen op Linux en geheel gratuit Gimp gebruiken?....;))

Daarvoor hoef je toch niet over te stappen op linux?

W.

Paul Matthijsse

não lida,
20 de jun. de 2002 08:09:5120/06/2002
para
..___!_/\*..+!!_!'_____ heeft geschreven in bericht ...
[knip]
>... (niet schrikken van de vunzige porno die je dan wel zult moeten

>slikken alsmede snel wegklikken en het spervuur van vensters die
>dergelijke sites soms op je afvuren) :)

Wil je wel geloven dat ik daar "spermavuur" las...
:-)

Willem-Jan Markerink

não lida,
20 de jun. de 2002 09:20:0720/06/2002
para
In article <3D11B64B.B5C53605@no_spam.nl>,

=?iso-8859-1?Q?L=E9on?= Obers <Leon.Obers@no_spam.nl> wrote:

> [...]
>gebruiken beeldbewerkingspakket is met zijn zwevende menu's over je
>bureaublad. Met nogal wat snelkoppelingen op je bureaublad, wordt het

Nix mis met een 2e monitor waar je al die menu's neerplurkt....;))

Willem-Jan Markerink

não lida,
20 de jun. de 2002 09:21:1220/06/2002
para

Zo kosher schijnt'ie niet te werken onder Windhoos.

Léon Obers

não lida,
20 de jun. de 2002 10:15:3520/06/2002
para

Willem-Jan Markerink schreef:

> Nix mis met een 2e monitor waar je al die menu's neerplurkt....;))

Blijft er nog steeds mijn bureaublad staan met losse iconen.
Bij alle andere programma's krijg ik een schone strakke ondergrond / is
alles "leeg", werkt eens stuk rustiger. En de bugs zijn er niet mee
verholpen door gebruikmaking van een 2e monitor.

..___!_/\*..+!!_!'_____

não lida,
20 de jun. de 2002 11:59:1720/06/2002
para

suggestie heet dat :)'

não lida,
20 de jun. de 2002 12:14:0020/06/2002
para

> Dan zal je wel naar Hotmail moeten.
> (Wat is Hotmail? Dat wil je niet weten. Of je raakt er volkomen aan
> verslaafd of je keert je na een uur of wat walgend af.)

Ik neem aan dat je Hotline bedoelt?

wim wiskerke

não lida,
20 de jun. de 2002 12:48:5820/06/2002
para
On Thu, 20 Jun 2002 18:14:00 +0200, have_a_nice_day@mac.*com (Hans)
wrote:

>Ik neem aan dat je Hotline bedoelt?

Sorry, ja natuurlijk.
Ik heb de client zojuist verwijderd na het sinds een jaar weer eens te
hebben geprobeerd. Het is echt iets voor regulars. Toen het begon was
het leuk.

De vergissing is voor de hand liggend: ik heb van beide niet zo'n hoge
pet op.

Willem-Jan Markerink

não lida,
20 de jun. de 2002 15:56:2420/06/2002
para
In article <3D11E387...@iae.nl>,

=?iso-8859-1?Q?L=E9on?= Obers <Leon....@iae.nl> wrote:

> [...]
>alles "leeg", werkt eens stuk rustiger. En de bugs zijn er niet mee
>verholpen door gebruikmaking van een 2e monitor.

Volgens mij zijn die bugs specifiek voor de Windhoos versie.

Léon Obers

não lida,
20 de jun. de 2002 16:55:1620/06/2002
para

Willem-Jan Markerink schreef:

> Volgens mij zijn die bugs specifiek voor de Windhoos versie.

Klopt, dat schrijf ik ook als antwoord op:

" > Gimp bestaat ook voor Windoms "

Willem-Jan Markerink

não lida,
20 de jun. de 2002 21:11:3020/06/2002
para
In article <3D124134.4C76B8EF@no_spam.nl>,

=?iso-8859-1?Q?L=E9on?= Obers <Leon.Obers@no_spam.nl> wrote:

>Klopt, dat schrijf ik ook als antwoord op:
>" > Gimp bestaat ook voor Windoms "

Maar dat schreef ik niet.

CFGR

não lida,
21 de jun. de 2002 03:31:2421/06/2002
para

NU zelfs versie 123 volledig GRATIS op de CD bij het magazine Ct...

CFGR

não lida,
21 de jun. de 2002 03:33:4121/06/2002
para
On Thu, 20 Jun 02 13:20:07 GMT, w.j.ma...@a1.nl (Willem-Jan
Markerink) wrote:

>Nix mis met een 2e monitor waar je al die menu's neerplurkt....;))

Ja, DAT is inderdaad een 'must' als je met de moderne fotopakketten
aan de slag wil...ik doe dat hier al een paar jaar en dat werkt
fantastisch! Op het grote scherm de foto beeldvullend en op het tweede
scherm de menu's...

Kcirtap

não lida,
21 de jun. de 2002 03:57:1521/06/2002
para

"wena" <wen...@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Hij komt bijna iedere week langs in alt.binaries.cd.image...of een van de
andere alt.binaries.w*rez.*
De Engelse versie dan. De NL versie is zowieso niet aan mij besteed *kots*.
Groepen niet aanwezig ? Neem bij www.giganews.com een proefabonnement
(gratis) en je mag 1G downloaden. Werkt perfect.

Hint 2: Edonkey2000

Greetz
Patrick

Piet Beertema

não lida,
21 de jun. de 2002 04:00:0721/06/2002
para
Frank van der Pol wrote:

> Om er vervolgens achter te komen dat-ie nou net met _zijn_ printer
> onder Linux weer niet op 1440 dpi kan printen of zo?

Mwah, als je toch al aan het overstappen bent stap je toch gelijk
ook op een andere printer over? ;-)

-p

Willem-Jan Markerink

não lida,
21 de jun. de 2002 09:08:4721/06/2002
para
In article <ljl5huoiv71ckc3af...@4ax.com>,

Ik vraag me nu trouwens af: zijn er mensen/studio's waar men die monitoren
boven elkaar opstelt/monteert?
Met wat creatief timmerwerk zou ik nl. een voorkeur hebben voor 1 iets naar
beneden verschoven monitor, een 1 iets omhoog geschoven....de onderste dan ook
gelijk achterover gekanteld, zodat je niet eens op een ander vlak hoeft scherp
te stellen met je ogen....
Ook de combinatie van een kleine monitor met een grote is dan qua symmetrie wat
aangenamer....:))

(kan het Matrox bureaublad ueberhaupt in vertikale richting vergroot worden??)

Coen

não lida,
21 de jun. de 2002 16:42:4021/06/2002
para
Hoi,
Ik heb 4 serienummers geprobeerd en geen enkele werkt, hoe heb je hem aan de
praat gekregen?
Grtz
"Hendrixus" <hend...@hotmeel.com> schreef in bericht

pk