Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

photoshop

16 views
Skip to first unread message

sobriquet

unread,
May 13, 2013, 10:15:32 AM5/13/13
to

Orac

unread,
May 13, 2013, 11:27:27 AM5/13/13
to

Roger te Wierike natuur-fotografie

unread,
May 13, 2013, 11:28:44 AM5/13/13
to
Op 13-5-2013 16:15, sobriquet schreef:
>
>
> http://i.imgur.com/nzW2xOb.jpg
>
> http://i.imgur.com/YNBLlik.jpg
>

Knap, vooral die 1ste.

Orac

unread,
May 13, 2013, 11:39:41 AM5/13/13
to
Roger te Wierike natuur-fotografie schreef :
> Op 13-5-2013 16:15, sobriquet schreef:
>>
>>
>> http://i.imgur.com/nzW2xOb.jpg
>>
>> http://i.imgur.com/YNBLlik.jpg
>>
>
> Knap, vooral die van Orac.


Thx man!


post2u

unread,
May 13, 2013, 1:11:34 PM5/13/13
to
On 13-5-2013 17:27, Orac wrote:

> http://img12.imageshack.us/img12/5250/kimcopy.jpg



Dude, zie jij nu echt niet dat de belichting en de sharpness van de boot
niet klopt??

Blijf jij maar lekker met Elements spelen, dan krijg je ook geen last
van Adobe's nieuwste verdienmodel...:(

Euker Voorn

unread,
May 13, 2013, 1:20:14 PM5/13/13
to

"post2u" <pos...@invalid.com> wrote in message
news:kmr6l9$gen$1...@dont-email.me...
> On 13-5-2013 17:27, Orac wrote:
>
>> http://img12.imageshack.us/img12/5250/kimcopy.jpg
>
>
>
> Dude, zie jij nu echt niet dat de belichting en de sharpness van de boot
> niet klopt??

Ik had hem er al eerder op gewezen dat de schaduwval ook niet klopt. Kijk,
in eerste instantie ziet het er best wel echt uit maar als je dan nog eens
goed kijkt zie je de foutjes van een ver gevorderde Photoshopper.


post2u

unread,
May 13, 2013, 4:38:55 PM5/13/13
to
"Ver gevorderd" my ass.
Hij probeert nu in de ontbrekende help files van zijn warez versie op te
zoeken wat een "layer" is, zodat hij de groenblauwe vlek die voor
kabbelend water doorgaat kan herstellen....:(
Zometeen gaat hij op crack.ru de help bestanden zoeken, omdat hij denkt
dat daar de uitgever woont.

De rest van de foto is inderdaad niet van echt te onderscheiden, maar
dat zal meer ondanks Orac zijn, dan dankzij.

Orac

unread,
May 13, 2013, 5:36:38 PM5/13/13
to
post2u formuleerde de vraag :
> On 13-5-2013 17:27, Orac wrote:
>
>> http://img12.imageshack.us/img12/5250/kimcopy.jpg
>
>
>
> Dude, zie jij nu echt niet dat de belichting en de sharpness van de boot niet
> klopt??


Wel, in Noord Korea is het licht en de sharpness nu eenmaal anders.

post2u

unread,
May 14, 2013, 12:31:16 AM5/14/13
to
On 13-5-2013 23:36, Orac wrote:
> post2u formuleerde de vraag :
>> On 13-5-2013 17:27, Orac wrote:
>>
>>> http://img12.imageshack.us/img12/5250/kimcopy.jpg



>> Dude, zie jij nu echt niet dat de belichting en de sharpness van de
>> boot niet klopt??



> Wel, in Noord Korea is het licht en de sharpness nu eenmaal anders.



En jij denkt dat, omdat hun *ogen* toevallig iets anders staan zodat het
voor ons lijkt of zij niet scherp zien?? ....:(

0 new messages