NG landschapsfotografie

sobriquet

Manok62

"sobriquet" <dohd...@yahoo.com> schreef in bericht
news:03332e11-a212-455d...@googlegroups.com...
Als deze laatste drie écht zijn, wat ik ten zeerste betwijfel, zijn ze zéér
bijzonder.

J. J. Lodder

Waarom niet?

Jan

Manok62

"J. J. Lodder" <nos...@de-ster.demon.nl> schreef in bericht
Geloof je toch zelf niet.

http://i.imgur.com/dS2yxqI.jpg

J. J. Lodder

En waarom niet?

Jan

Manok62

"J. J. Lodder" <nos...@de-ster.demon.nl> schreef in bericht
Oké, dan geloof jij ook nog in Sinterklaas, discussie gesloten.

J. J. Lodder

Ik ben totaal verpletterd door de kracht van je argumenten,

Jan

Symen

Na rijp beraad schreef Manok62 :
Ze zijn wel gepubliceerd door National Geographig!! Lijkt mij heel
onwaarschijnlijk dat ze niet echt, dus gemanupileerd zijn.

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.

S.pen

Op 16-4-2017 om 19:44 schreef Manok62:
Sinterklaas bestaat,
http://www.mikeolbinski.com/theblog/2015/07/superstrike/

Symen

Manok62 stelde de volgende uitleg voor :
Beste Manok. Dit is een tijdopname en de drie ontladingen zijn
blijkbaar kort na elkaar gekomen. Beetje geluk moet je dan wel hebben.
Ik zag deze foto in een ander programma en daar werd uitgelegd hoe deze
gemaakt was. Dus je hebt een beetje gelijk, maar het is wel één opname.

Manok62

"Symen" <gert.b...@gmail.com> schreef in bericht
Okee zoiets had ik ook in gedachte :-)

Rink

Op 4-5-2017 om 20:31 schreef Manok62:
> "Symen" <gert.b...@gmail.com> schreef ...

> Okee zoiets had ik ook in gedachte :-)

En de auto stond stil met de lichten aan?

J. J. Lodder

Wat zou daar vreemd aan zijn?

Jan

Rink

Op 12-3-2020 om 17:04 schreef J. J. Lodder:
<http://www.mikeolbinski.com/theblog/2015/07/superstrike/>

Als het een tijdopname is, verwacht ik dat auto's die rijden een streep
op het scherm veroorzaken, een witte of een rode of beide kleuren.
Nergens zie ik zoiets. Er rijdt dus helemaal niemand in dat plaatsje?
En dan blijft de auto die dichtbij is, ook nog stilstaan?
En deze auto heeft niet gezorgd voor een plaatselijke overbelichting?
Vreemd.

J. J. Lodder

Hoezo? Die auto staat 5 meter van de weg,
en heeft alleen de kleine verlichting aan.
Die kijkt ook vast wel onweer.
Als je helemaal inzoomt zie je in de verre verte wel iets
wat streepjes van rijdende autos zouden kunnen zijn,
maar duidelijk is dat niet.

Ik zie geen goede reden om de auteur niet te geloven.
(10s time exposure, no stacking)

Jan