Hele verzameling oude fototoestellen

Hannie de Graaf

Hallo beste mensen, wellicht weet iemand raad met een het volgende.

Ik heb een hele vitrine kast vol met oude, hele oude, fototoestellen. Daar wil ik allemaal afstand van doen.
Graag kom ik in contact met geïnteresseerde mensen.

Hartelijk dank bij voorbaat voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Hannie

On Thu, 31 Mar 2022 07:12:13 -0700 (PDT), Hannie de Graaf
<wimen...@gmail.com> wrote:

> [...]
>Graag kom ik in contact met geïnteresseerde mensen.

Ik zou zeggen: schenk het aan een museum. Dan kan iedereen het nog
bezichtigen. Misschien wil www.cameramuseum.nl het hebben.