Juul de vries fotografie http://www.juuldevries.com/

Gekkehenk

Boycot deze nitwit, deze nono. Maak hem en zijn site kapot, tis een
gore trol die anderen kwetst om zijn eigen ego en werk aan te prijzen.
Maak zoveel mogelijk negatieve reclame over deze gast in elk forum en
elke nieuwsgroep hij verdient dit. Bestel foto's en laat niks meer van
je horen. Ruineer hem.

--

Gekke Henk (BH)

Hendrik te Winkel

Gekkehenk wrote:

Zielig.
En strafbaar.

Groeten,
Hendrik
--
Hendrik te Winkel hen...@4dnet.nl
4dnet networks & graphics

%#@&*(h^54#@$$/. &^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>

"Hendrik te Winkel" <hen...@4dnet.nl> schreef in bericht

> Gekkehenk wrote:

> Zielig.
> En strafbaar.
>
> Groeten,
> Hendrik
> --

Fout, tis een andere NNTP-Posting-Host als je in de logs van die proxy-
server duikt, 81.168.201.95 is namelijk een Poolse proxy, kijk maar na via
http://visualroute.visualware.nl/
Diezelfde logs geven weer dat op 14-1-2005 om 14.55 uur een berichtje is
gepost via NNTP-Posting-Host: cp15543-a.tilbu1.nb.home.nl in nl.foto.
Een zoektocht leert je dan dat dit berichtje van ene zekere BH aka Tafkabh
afkomt, de naam BH tussen haakjes moet ervoor zorgen dat ie zich kan
indekken door te zeggen dat ie toch zeker niet zijn eigen naam gaat
gebruiken om deze berichtjes te posten.
Ik moet Juul de Vries persoonlijk ook niet, maar om zoiets te posten gaat
ook mij te ver, temeer omdat ook mijn site en gastenboek door het slijk zijn
gehaald en Athome er niks aan kan doen.
Nu zal deze zekere BH natuurlijk weer alles ontkennen en er alles aan doen
om mij de schuld in de schoenen te schuiven, iets dat ie jaren probeert
overigens.
Mijn advies is om niet op zulke berichtjes van hem in te gaan, heel Usenet
staat er inmiddels vol mee, tis een poging om anderen tegen elkaar op te
zetten, BH is een trol van het allerergste soort, een heel gevaarlijk type
nog wel.

%#@&*(h^54#@$$/. &^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>

BTW, mijn gastenboek heeft ie ook via een Canadese proxy volgespamt, helaas
kan zijn provider Athome het niet na trekken krijg ik te horen na een
abusemelding, terwijl dit makkelijk wel kan als je de logs van die proxy kan
lezen.
Hun advies luide aangifte te doen bij de plaatselijke politie, op dit moment
gaaat me dat net wat te ver en heb ik maar alles weer verwijderd *zucht*.

Message has been deleted

*Nick*

"Frank van der Pol" <> schreef in bericht

| <snip geraaskal>
|

| Zeker je pilletje weer vergeten in te nemen?
|

| Frank

Pilletje, hij is bang voor de now-claim, die is er al in een maand doorheen.
Hier help maar een ding voor, de ns, of skydiving, met een gewone rugzak. ;)

Nick.

Message has been deleted

Theo Bakker

Gekkehenk wrote:

Zielig!

Theo B te P

Tom

"Gekkehenk" <gekk...@hotmail.com> schreef in bericht
> Ruineer hem.

Ach kijk eens aan, hoe dom. Je maakt het de OvJ met deze tekst wel érg
makkelijk om je te vervolgen wegens smaad en mogelijk uitlokking tot geweld.

Tom.

%#@&*(h^54#@$$/. &^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>

"Shiva" <sh...@example.org> schreef in bericht
> %#@&*(h^54#@$$/. wreef zich in de vingers en zette in de ng:

> Waar vind ik die logs dan? Directe link aub.

Stja typ dat ip in je browser in en je komt op een Poolse of Russische site,
met een beetje geluk klik je op de link die naar de logs toe leid, anders
vraag je het BH maar die weet er alles van, ook van Canadese proxy's.
Dit soort berichtjes is trouwens de rede dat ik usenet zo hekel de laatste
tijd, al dat getreiter en gestook is niks meer voor mij, alleen dit
berichtje wou ik nog ff achterlaten hier, ik weet vrijwel zeker dat BH hier
achter steekt, tis typisch zijn aard om te stoken tussen personen die het
sowieso niet met elkaar kunnen vinden, zo ook mij en Juul.
Met deze post wil ie het laten lijken dat ik hier achter zit om zo het
vuurtje tussen Juul en mij nog verder op te stoken, geloof het of geloof het
niet.
Dit zelfde ip heeft trouwens ook verschillende malen in mijn gastenboek
gestaan en ook in Anka is er mee gepost. Enige ding dat je dan kunt doen is
aangifte doen bij de politie deelde ASthome mij mede, maar dit is me
allemaal te veel werk voor die trollen uit Anka.

Verder laat ik het hierbij, ik ben deze trieste spelletjes meer dan
zat.............

John L.

Op 14 Jan 2005 05:55:07 -0800 schreef gekk...@hotmail.com
(Gekkehenk):

Verkeerde groep
zoek eens hulp in
nl.support,alcoholisme

Groetjes
John L.

JUUL

"Gekke Henk schreef in bericht

> Boycot deze nitwit, deze nono. Maak hem en zijn site kapot, tis een

Zeg Henk, waar heb ik deze overweldigende aandacht aan te
danken? Ik vind het formidabel wat je doet en nog wel gratis
en voor niks. Ik wil je hiervoor hartelijk bedanken... :)

Groeten - Juul

John L.

Op Fri, 14 Jan 2005 15:40:50 +0100 schreef "%#@&*\(h^54#@$$/."
<%$&*(&^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>:

Straks gaan we jouw ook nog zielig vinden, Roger

Groetjes
John L.

Message has been deleted

776t78gggi

"JUUL" <juuld...@home.nl> wrote in message

Elke vorm van aandacht voor die amateurfotograaf uit Zwolle is er een te
veel, wat zielig
houwdoeg

Remko Duppen

On 14/1/05 3:36 pm, in article cs8ldq$vkl$1...@news3.zwoll1.ov.home.nl,
"%#@&*(h^54#@$$/." <%$&*&^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>> wrote:

Godskristus, en het was net zo lekker rustig ....

Hé Roger, liet jij je er niet op voorstaan dat je:
A) altijd onder je eigen naam en herkenbaar post ?
B) het hier voor gezien hield ?

En nou weer opzouten graag.

Remko
(is de gratis D70 al binnen ??)

%#@&*(h^54#@$$/. &^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>

"Remko Duppen" <rdu...@hotmail.com> schreef in bericht

> A) altijd onder je eigen naam en herkenbaar post ?

Ik post herkenbaar onder eigen NNTP-Posting-Host:
cp675321-a.landg1.lb.home.nl en nooit anders.

> B) het hier voor gezien hield ?

Ik moest dit ff mededelen voor er onschuldigen de boot ingaan.
En idd, ik houd het voor gezien op Usenet, tis me te gevaarlijk geworden,
geen zin in om straks een één of andere gek
tegen te komen met een knepper die mij en mijn gezin gedreigt of erger door
zo'n stooktrol als BH aka Hein Staps uit Tilburg, er zijn de laatste tijd
doden om minder gevallen.

> En nou weer opzouten graag.

Zoals ik al zei, ik houd het idd voor gezien, op Usenet ben je niet meer
veilig en je veiligheid kan ook niet meer gegarandeerd worden door derden
met gekken als BH aka Hein Staps uit Tilburg.
Tis een ziekelijke psychopaat die er genoegen inschept anderen tegen mekaar
op te zetten met alle gevolgen van dien, dit is het mij niet meer waard om
de veiligheid van mijzelf en mijn gezin, ik wordt zelfs al anoniem gebeld.

> (is de gratis D70 al binnen ??)

Nope nog niet binnen maar de verkiezing start pas morgen, als je beter
ingelezen had wist je dit.................................

-=BH=-

"%#@&*(h^54#@$$/." <%$&*(&^$##@$^&* *&^^%&@home.nl> schreef in bericht

> [...]
> afkomt, de naam BH tussen haakjes moet ervoor zorgen dat ie zich kan
> indekken door te zeggen dat ie toch zeker niet zijn eigen naam gaat

Dacht het niet, schatje....Maar wel weer een leuke poging....
Tis maar goed dat ik hier nog wat meelees....Je zou er zomaar mee wegkomen.
Dit kost je een Abuse jochie!

> [...]
> zetten, BH is een trol van het allerergste soort, een heel gevaarlijk type

Yeah....Right...
Amateur-psychopaatje van me!

-=BH=-

*Maar gelukkig wel een domme*

-=BH=-

"Shiva" <sh...@example.org> schreef in bericht

> Pot Ketel
>

> Shiva.

KUSSSSSSSSS!

-=BH=-

-=BH=-

> [...]

> tegen te komen met een knepper die mij en mijn gezin gedreigt of erger
> door zo'n stooktrol als BH aka Hein Staps uit Tilburg, er zijn de laatste

Pas maar op voor mij jah...Ik ben helemaal gestoord....

Denk eesn diep na, Dildo...Wie zou de rest van de wereld als een gestoorde
zien?

> [...]
> mekaar op te zetten met alle gevolgen van dien, dit is het mij niet meer
> waard om de veiligheid van mijzelf en mijn gezin, ik wordt zelfs al

Anoniem zelfs.....Brrrrrrrrr.....Lijkt me een eng idee...
Geef je nummer eens, dan bel ik je wel eens niet anoniem....Als je dat graag
wilt tenminste....
:)

-=BH=-

-=BH=-

> [...]

> ook mij te ver, temeer omdat ook mijn site en gastenboek door het slijk
> zijn gehaald en Athome er niks aan kan doen.

Het is trouwens wel toevallig dat jij en "Henk" (en enkele andere (nicks van
je)) zowat altijd op hetzelfde tijdstip posten, en dat je al moord en brand
schreeuwt, terwijl niemand tot dat moment had gezegt dat jij het zou zijn.

-=BH=-

-=BH=-

"Gekkehenk" <gekk...@hotmail.com> schreef in bericht

> Gekke Henk (BH)

Nu zie ik dit pas....
BH erbij......
WHOEOEOEOEOEHAHAHAHAHA!

Jaja...zo stom zou ik zijn....

Godsjezus! Wat een grap!

-=BH=-

Erik-Jan Geniets

JUUL wrote:

> Zeg Henk, waar heb ik deze overweldigende aandacht aan te
> danken? Ik vind het formidabel wat je doet en nog wel gratis
> en voor niks.

Ik denk dat hij heimelijk verliefd op je is.
Jammer dat hij/zij een beetje gek is.
Misschien moeten we naar registraties en paswoorden om in deze
nieuwsgroep mee te mogen doen.
Groet,
Erik-Jan.

--
The Meeting Place for Photography
http://www.fotograaf.com

Remko Duppen

On 14/1/05 9:27 pm, in article cs99vu$fb3$1...@news3.zwoll1.ov.home.nl,
"%#@&*(h^54#@$$/." <%$&*&^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>> wrote:

> Ik post herkenbaar onder eigen NNTP-Posting-Host:
> cp675321-a.landg1.lb.home.nl en nooit anders.

Tuurlijk, men kan mij altijd herkennen aan de Pruisisch blauwe bivakmuts die
ik draag als ik de bank overval, of bedoel je misschien dat je niet weet hoe
je anoniem moet posten (lijkt me stug na je erg interessante verhaal over
Poolse proxies (allitereert wel weer lekker) )

> er zijn de laatste tijd doden om minder gevallen.

Hmm, misschien moet je Jan-Hein Donner ff bellen, vliegen ze je met een heli
zo het land uit (het liefst natuurlijk naar een plekkie zonder
internetverbinding)

> dit is het mij niet meer waard om de veiligheid van mijzelf en mijn gezin,

Hmm, moet een grotere helikopter worden zie ik, verder nog familie die er
geëvacueerd moet worden (weet anders nog wel een onderduik adresje voor je
in Amsterdam, vlak bij die mooie ouwe wester)

> ik wordt zelfs al anoniem gebeld.

Een hijger ?, waar mensen al niet op kicken, er lopen toch vreemde types
rond ...
Maar eigenlijk herhaal je nu gewoon je vorige alinea, zonde van de
bandbreedte eigenlijk.

> Nope nog niet binnen maar de verkiezing start pas morgen, als je beter
> ingelezen had wist je dit.................................

Kan niet lang meer duren dan.... gelopen koers, kat in het bakkie, lot uit
de loterij.
Je kan hem misschien alvast op Ebay te koop aanbieden, misschien dat een
echte talenvolle beginner hem dan van je overneemt.

Remko

Erik-Jan Geniets

"%#"@&*(h^54#@$$/. wrote:

Met zo'n afzender.......moet er ook wel iets mis zijn.
Of ben jij die Gekkehenk? (te Winkel of wat dan ook?)

Erik-Jan Geniets

Sorry, Foutje, Hendrik te Winkel heeft hier niets mee te maken.

Remko Duppen

On 14/1/05 10:41 pm, in article 41E83C9E...@fotograaf.com, "Erik-Jan
Geniets" <e...@fotograaf.com> wrote:

> Misschien moeten we naar registraties en paswoorden om in deze
> nieuwsgroep mee te mogen doen.

Euh, even een vraagje .. Hoe had je je dat voorgesteld ?
Technisch gezien is dat namelijk alleen mogelijk als je daar een dedicated
newserver voor draait die verder geen berichten uitwisselt met ander usenet
servers, en in dat geval kan je beter/makkelijker een forum op een website
hosten.
(en daar zijn er al genoeg van dacht ik zo)

Remko

Hendrik te Winkel

Remko Duppen wrote:

> Hmm, misschien moet je Jan-Hein Donner ff bellen, vliegen ze je met een
> heli zo het land uit (het liefst natuurlijk naar een plekkie zonder
> internetverbinding)

Jan Hein Donner is dood. Hij was een oom van de minister (Piet Hein)
volgens mij, maar kan ook neef zijn geweest. In tegenstelling tot
de minister kon je om (de schrijfsels van) Jan Hein lachen hoewel
hij ook kon zeuren. Misschien paste hij wel goed in deze groep. :-)
Hij was vooral schaker.

Groeten,
Hendrik
--
Hendrik te Winkel hen...@4dnet.nl
4dnet network and graphics

%#@&*(h^54#@$$/. &^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>

"Erik-Jan Geniets" <e...@fotograaf.com> schreef in bericht

> Misschien moeten we naar registraties en paswoorden om in deze
> nieuwsgroep mee te mogen doen.
> Groet,
> Erik-Jan.
>

> --

Nope, misschien moeten mensen maar eens wat meer discipline tonen en zulke
berichtjes niet posten................misschien moeten mensen de trollen
maar eens gaan negeren en niet constant voederen.

Erik-Jan Geniets

Gekkehenk wrote:

> [...]
> Maak zoveel mogelijk negatieve reclame over deze gast in elk forum en
> elke nieuwsgroep hij verdient dit. Bestel foto's en laat niks meer van

Ik ben in ieder geval overtuigd. Er zit iemand in deze groep, met de
volgende I.D. "%#@&*\(h^54#@$$/." <%$&*(&^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>
Die absoluut helemaal de weg kwijt is. Knettergek eigenlijk.
Ik ben een tijdje niet op de groep aktief geweest en geef dus iedereen
het voordeel van de twijfel.
Ondanks alle waarschuwingen.
Wat nu....niet meer reageren lijkt me de beste optie.
Dan is voor dit persoon de lol er hopelijk snel af.
Groet,
Erik-Jan.
N.B. Advies: Find yourself a bridge and take a jump.

Remko Duppen

On 14/1/05 10:53 pm, in article cs9f1j$1822$1...@nl-news.euro.net, "Hendrik te
Winkel" <hen...@4dnet.nl> wrote:

> Jan Hein Donner is dood.

Oops, I humbly stand corrected :-s (ik kan zo bij de Metro aan de slag ;-) )

Maakt voor het verhaaltje eigenlijk niets uit... Het telefoontje zal net zo
nutteloos blijken te zijn :-D

Remko

Remko Duppen

On 14/1/05 10:56 pm, in article cs9f70$k9e$1...@news1.zwoll1.ov.home.nl,
"%#@&*(h^54#@$$/." <%$&*&^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>> wrote:

> Nope, misschien moeten mensen maar eens wat meer discipline tonen en zulke
> berichtjes niet posten................misschien moeten mensen de trollen
> maar eens gaan negeren en niet constant voederen.

Hier Roger!!!, hier jongen!, baasie heeft wat bonzo brokken voor je, braaf
beessie, nee .... Niet bijten, af ....

Erik-Jan Geniets

In technische zin had ik mij er nog niets bij voorgesteld.
Dat is van latere orde.
Het gaat om het idee.

John L.

Op Fri, 14 Jan 2005 22:56:51 +0100 schreef "%#@&*\(h^54#@$$/."
<%$&*(&^$##@$^&* *&^^%&@home.nl>:

Goed idee.
Jij bent de eerste.

Groetjes
John L.

kijkengeniet quaqzrz

Op vrijdag 14 januari 2005 14:55:07 UTC+1 schreef Gekkehenk:
> [...]
> Maak zoveel mogelijk negatieve reclame over deze gast in elk forum en
> elke nieuwsgroep hij verdient dit. Bestel foto's en laat niks meer van

Beste mensen,

Mijn echte naam is Juul de vries uit Utrecht.(alias Alterego Incognito)
Zoals jullie weten ben ik niet vies van poep en pies.

Zoals jullie allemaal weten: ik vind het prettig om andere mensen de
grond in te stampen, met als doel me zelf buiten schot te houden,
aangezien ik eigenlijk gewoon een kaal, onzeker, lelijk, scheel, dom &
mager mannetje
ben. (Zoals je ongetwijfeld zelf kunt concluderen op:

http://nl-nl.facebook.com/people/Juul-de-Vries/100000923471994

Het belangrijkste wat ik gedurende mijn leven heb geleerd is dat als je
niet gepest of buitengesloten wil worden, je een grote bek moet
opzetten, met als doel respect af te dwingen. Ideaal is ook als je
zogenaamde zwakkeren(bij nieuwsgroepen: NEWBIES) gigantisch afzeikt en
laat merken dat er met jou niet te 'fucken' valt. Ik ben immers MEER,
omdat ik toevallig net ietsjes langer mijn (irritante) postings plaats
in nieuwsgroepen en mezelf op de borst kan slaan aangezien ik MEESTER-
TROLL ben. Verder heb ik eigenlijk ook niets te melden in
nieuwsgroepen.

Om mijn zielig karakter een beetje te verhullen heb ik mezelf maar de
titel aangemeten van Hybrid Photographer, en een fantastische nickname
aangenomen: "Alterego Incognito":

https://groups.google.com/group/nl.foto/search?hl=nl&group=nl.foto&q=alterego+incognito&qt_g=Zoeken+in+deze+groep

Zelf ben ik erg enthousiast over deze naam, en troll ik er lustig op
los, evenals over mijn eigen homepages, welke inhoudelijk getuigen van
grote kennis van zaken, en een perfect gevoel voor fotografie en
webpage-design. Niet dat veel mensen deze paginas bezoeken, maar zo
krijg ik misschien indirect wel de aandacht welke ik zo tekort kom:

http://www.juuldevries.com/photos/gallery/women/
http://nl-nl.facebook.com/people/Juul-de-Vries/100000923471994
http://frejuul.hyves.nl/
http://www.yasni.nl/juul+de+vries/personen+zoeken

Eenieder die mijn VELE postings bestudeerd, kan zien dat ik echt niets
zinnigs heb te melden, en geen reden ongemoeid zal laten om iemand af
te zeiken, of de les te lezen. Evenzo doe ik alle moeite om bij mensen
in de smaak te vallen welke ik liever te vriend wil houden (rob de
Boer), aangezien
deze mensen ongetwijfeld meer kennis van zaken hebben dan ikzelf. Ook
probeer ik mensen achter me te krijgen, welke het ook leuk vinden om te
zien hoe ik mensen afzeik. Ik geniet er enorm van als deze mensen
hierdoor te kennen geven om graag bij me te willen horen. Hierdoor VOEL
ik me een echt persoon.(welliswaar alleen in de nieuwsgroep, maar goed!)

Tot mijn spijt moet ik concluderen dat het aantal van deze mensen
steeds minder wordt. Ik sta er nu dan grotendeels alleen voor, en
aangezien ik niet wil afdruipen als komplete LOSER ben ik genoodzaakt
NET te doen alsof dit bericht me niet raakt, teneinde mijn facade hoog
te houden. Kritiek kan ik dan ook niet zo goed verdragen, aangezien ik
dan alles uit de kast moet halen om deze facade hoog te houden.

Door alle aandacht die ik door mijn postings krijg, wordt ik seksueel
opgewonden, aangezien ik seksueel nogal onzeker ben, en ik een
verstoorde relatie heb met mijn (eerste) vriendin. Mijn huidige vrouw
(Mervi, een Finse schone)
probeer ik kost wat kost te behouden, aangezien het niet waarschijnlijk
is dat ik ooit nog eens een nieuwe vrouw krijg, gezien mijn uiterlijk
(zie foto), danwel mijn karakter(zie postings):

https://groups.google.com/group/nl.foto/search?hl=nl&group=nl.foto&q=Juul+de+vries&qt_g=Zoeken+in+deze+groep

Als ik (op de voor mij specifieke wijze) mezelf uit in deze
nieuwsgroep, dan voel ik me dan ook een hele grote jongen, en dit werd
(!) ronduit gerespecteerd en geaccepteerd door AL mijn TROLL-vriendjes.
(Helaas nu veel minder!)

Voor iedereen die eens gezellig met me wil babbelen, die kan TEN ALLE
TIJDEN langskomen, mailen, of schrijven:

(Ook sta ik 24 uur per dag open voor adviezen welke mijn geestelijke
gezondheid kunnen bevorderen.)

Groetjes, Juul de vries, Hybrid Photographer
in...@juuldevries.com

Mail me !!!

Hoe Zeeuw