Fietsteller slaat altijd op nul op dezelfde locatie.

Herman

Op coördinatie 52.003767, 4.526173 ongeveer en voor zover ik weet
nergens anders. Hij doet het even later weer maar wat zou dat zijn?
gr. Herman

Rob

Is dat precies boven zo'n ingefreesd viekant in de weg waarmee hij
ziet of er mensen voor het stoplicht staan?

Herman

Op 4-8-2020 om 17:39 schreef Rob:
Er zijn daar geen stoplichten maar wel op die weg ernaast dus het kan
wel een magnetisch veld zijn wat daar in de grond zit. Maar dat het
alleen maar daar gebeurt blijft vreemd.

Rob

Ja zeker vreemd maar aardstralen zijn het vast niet dus ik zou zeggen
als je daar weer bent kijk goed om je heen.

Herman

Op 4-8-2020 om 20:25 schreef Rob:
Ja zal ik doen. Vandaag weer dezelfde plek.

Herman

Op 6-8-2020 om 21:43 schreef Herman:
Ik zag wel iets vliegen maar dat bleek een drone te zijn.