Giant Speeder Lite

Rolf

Wie kan mij informatie verschaffen over deze racefiets, heb zelf internet al afgestruind maar geen informatie kunnen vinden.
Deze fiets wordt te koop aangeboden en als een beginnende wielrenner lijkt me dit een mooie racefiets om mee te beginnen.

Groeten van Rudolf

kick willemen

Er is inderdaad niets over te vinden... Ik heb er zelf eentje staan
thuis. Acht jaar geleden tweedehands voor 350 gulden gekocht, voor 300
gulden aan versleuteld. Al die jaren veel plezier van gehad. Maar ik
begon al wel te merken dat het moeilijker werd om aan goede kransjes
te komen, laat staan om het geheel up te graden naar de huidige
standaarden. De onderdelen die er bij koop op zaten, waren ook niet
allemaal om naar huis te schrijven. Op de remmen durfde ik eigenlijk
niet te vertrouwen, en op de remhendels ook niet.

Ik zat toen op klein budget, en had ook geen enorme eisen. Het voldeed
dan ook goed. Maar ik heb nu een nieuwe fiets, en merk toch duidelijk
verschil: meer versnellingen, rem-schakelgrepen, triple voorblad,
veeeeel meer remkracht.

Ik weet niet hoeveel de Speeder Lite moet kosten, maar ik zou nog eens
even goed nadenken... het is een leuke beginnersfiets, maar je moet
het doen met wat het is. Uitbreiding en vervanging zit er niet meer
in, vermoed ik. Er is ook tweedehands jonger spul te krijgen, en
uiteindelijk zou dat langer mee kunnen gaan.

De mijne is egaal roomwit met zwarte achtervork. Dat was wel heel mooi
;-)

Kick

"Rolf" <rolf bak...@hotmail.com> wrote in message news:<RNjr8.48836$oI.44...@zwoll1.home.nl>...

Henk van Peer

Als iemand een Giant speeder lite wil? Heb er 1 staan, img’s, op tubes na. Rijdt perfect, geen rare geluiden, want goed onderhouden… 06-41707085. Framemaat is 56 of 57.