Google Ryhmät ei enää tue uusia Usenet-postauksia tai ‐tilauksia. Aiempi sisältö on edelleen nähtävissä.

Rambler bij de Aldi

93 katselukertaa

bart van loon

lukematon,
26.5.2001 klo 11.16.1326.5.2001
vastaanottaja
ik zoek ma al enkele dagen een hoedje om info over "RAMBLER" te vinden.
Dat is een fiets die komende woensdag in de aanbieding is bij ALDI.
Ik kan in het usenet-gebeuren bij google-news/dejanews eigenlijk weinig
vinden,

Nu dacht ik dus dat er hier misschien iemand is, waarschijnlijk wel, die mij
iets kan vertellen over die fiets of het merk.
het enige wat ik heb gevonden is dat het een submerk van het merk "SUN" zou
zijn.
Maar dat zegt mij eigenlijk ook niet echt veel.

Dus wie kent het merk Rambler en daarvan dan de Voyager 2001?

hartstikke bedankt voor elke reactie,

Bart J van Loon
www.bevanel.nl
bev...@kabelfoon.nl

A.T. de Boer (private)

lukematon,
26.5.2001 klo 15.47.3026.5.2001
vastaanottaja
Is het niet: RAMMELER?? Bedenk wel hoe je nazorg / service /garantie krijgt.
Ik heb ooit een fiets bij V&D gekocht, maar.... nooit weer!

Andre

bart van loon <bev...@kabelfoon.nl> schreef in berichtnieuws
9eohl8$2j30$1...@news.kabelfoon.nl...

Dennis en Hanneke

lukematon,
26.5.2001 klo 16.26.2626.5.2001
vastaanottaja
Vraag me af wat het verschil is met de aldi-fiets, met ook alles erop en
eraan (incl. aluminium frame & garanties (ok geen service, maar ja wat dan
nog...)),
of een dure gazelle / batavus e.d. die er precies hetzelfde uitziet!
Bovendien is in ned. rambler onbekend wellicht, maar in andere landen...?
Erg vreemd allemaal, prijsverschil: 400 piek aldi tegen ong. ruim 1800 piek
voor een zelfde lijkende fiets....
wie kan hierop een verlossend antwoord geven?
(jammer dat de aldi niet meer framematen hebben)

Gert-Anton Bastiaanse

lukematon,
26.5.2001 klo 19.53.2226.5.2001
vastaanottaja
Met alle respect; maar het gaat bij kwaliteit fietsen niet om het uiterlijk!
Bij Halfords staan ook, qua uiterlijk de prachtigste ATB 's voor bijv. 595,-
maar die zijn natuurlijk niet te vergelijken met fietsen van 1800 piek.
Verschillen zitten waarschijnlijk in alles; banden, onderdelengroep, velgen,
zadel, noem maar op.
Mijn idee; koop hem alleen als je een fiets zoekt die in een fietsenzaak
misschien een paar honderd gulden duurder is maar zeker niet wanneer je zit
te denken aan een fiets van rond de 2000,-

Gert-Anton

"Dennis en Hanneke" <dennise...@home.nl> schreef in bericht

Piet

lukematon,
27.5.2001 klo 5.56.4627.5.2001
vastaanottaja
wanneer je in een rijwielzaak een fiets heb gekocht, er 14 dagen op gereden
heb, en hij is niet naar je zin om welke reden dan ook, neemt geen enkele
rijwielhandelaar de fiets terug. de Aldi geeft zonder te vragen je centjes
terug. heb ondervinding met een digitale camera, dus mocht je toch een
rambler kopen bewaar dan de doos !

"bart van loon" <bev...@kabelfoon.nl> schreef in bericht

Coen de Jongh

lukematon,
27.5.2001 klo 7.53.1527.5.2001
vastaanottaja
>(jammer dat de aldi niet meer framematen hebben)

Kijk!!! Daar heb je al een groot verschil te pakken (zonder dat je het zelf
door hebt blijkbaar). Een goede maat is best wat meer waard...

Coen

Hartger Wassink

lukematon,
28.5.2001 klo 11.01.4828.5.2001
> [...]
> rijwielhandelaar de fiets terug. de Aldi geeft zonder te vragen je centjes
> terug. heb ondervinding met een digitale camera, dus mocht je toch een

Hangt er natuurlijk vanaf wat voor rijwielzaak je heb, maar als je niet
tevreden bent over je fiets zal iedere rijwielhandelaar er alles aan doen je
alsnog een goede fiets te bezorgen. Hun eerste ingeving is misschien niet om
je je geld terug te geven en je door te sturen naar de Aldi, maar je zult
zeker niet met een kluitje in het riet gestuurd worden.
Ten tweede: als jij na een half jaar nog problemen met je fiets hebt, wat
dan ook, zal iedere rijwielhandelaar je direct helpen, en als je een goede
garantieregeling hebt kost het je niets. Moet jij na een half jaar nog eens
met speling in je voornaaf of balhoofd (of ergere problemen) naar de Aldi
teruggaan en vragen of ze daar wat aan kunnen doen... Ze sturen je
waarschijnlijk door naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker, die een dikke
rekening zal schrijven.

Hartger

jalle moors

lukematon,
7.11.2023 klo 8.26.557.11.2023
vastaanottaja
Volgens mij wordt Rambler door Norta gemaakt. Ik rijd zelf nog op een Rambler uit 2006. Nooit problemen mee gehad. Enkel de buitenbanden al vervangen. En nu in 2023 nog mee met de huidige modellen!
0 uutta viestiä