Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Tips fietsreis

13 views
Skip to first unread message

Ivana

unread,
Sep 19, 2007, 2:36:44 PM9/19/07
to
Hallo Allemaal,

Van half mei tot ca half september begeleid ik fietsreizen.
Heeft er iemand tips voor nieuwe fietsreizen die we in ons gamma zouden
kunnen opnemen? (heb ik weer iets om voor te bereiden, en misschien iets
nieuws in mijn programma)
Liefst met geen al te grote moeilijkheidsgraad. (sportief en lastig verkoopt
niet)
De reizen in ons programma, die zeer goed verkopen zijn: de Donauradweg,
Bodenmeerronde, de Loire, Veluwe, Friesland, de Moezel, Ulm - Passau,
Denemarken, de Lahn, en het Altemühldal. Je merkt vlak en met wat cultuur
gemengd dat doet het.

Alle tips welkom. Ivana

xhansx

unread,
Sep 19, 2007, 3:22:02 PM9/19/07
to
Kijk een op www.wereldfietser.nl
Verder staan op www.google-earth.startkabel.nl (fietsroutes) een aantal
sites met zowel nederlandse als internationale routes. Voldoende om
inspiratie op te doen.

Ivana schreef:

Phi-Lir

unread,
Sep 19, 2007, 4:07:57 PM9/19/07
to

Fietsen in het zuidelijke gedeelte van de Eifel, leuke routes over
voormalige spoorbaantjes en indien te snel de mogelijkheid om met je fiets
per bus of trein weer terug te gaan. Cultuur, lekker eten, kwalitatief goede
voorzieningen, schoon, mooie natuur en niet onwijs ver weg.

"Ivana" <ivanas...@yahoo.es> schreef in bericht
news:0%dIi.113632$bu7.5...@phobos.telenet-ops.be...

Ben

unread,
Sep 19, 2007, 5:24:05 PM9/19/07
to

"Ivana" <ivanas...@yahoo.es> schreef in bericht
news:0%dIi.113632$bu7.5...@phobos.telenet-ops.be...


sportief en lastig verkoopt niet??

Mijn vraag is dan; zit je hier niet verkeerd dan?? Merendeel van de
aanwezigen hier gaat voor, op zijn minst sportief..


Lou Holtman

unread,
Sep 19, 2007, 5:31:35 PM9/19/07
to
Ivana wrote:
> Hallo Allemaal,
>
> Van half mei tot ca half september begeleid ik fietsreizen.
> Heeft er iemand tips voor nieuwe fietsreizen die we in ons gamma zouden
> kunnen opnemen? (heb ik weer iets om voor te bereiden, en misschien iets
> nieuws in mijn programma)
> Liefst met geen al te grote moeilijkheidsgraad. (sportief en lastig verkoopt
> niet)

Wat is de doelgroep?

> De reizen in ons programma, die zeer goed verkopen zijn: de Donauradweg,
> Bodenmeerronde, de Loire, Veluwe, Friesland, de Moezel, Ulm - Passau,
> Denemarken, de Lahn, en het Altemühldal. Je merkt vlak en met wat cultuur
> gemengd dat doet het.

Ai, daar hoor ik niet bij.

Lou
--
Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu)

M-gineering

unread,
Sep 19, 2007, 5:00:49 PM9/19/07
to
katy trail?

--
/Marten

info(apestaartje)m-gineering(punt)nl

Ivana

unread,
Sep 20, 2007, 7:17:10 AM9/20/07
to
Weet ik Lou: jij rijdt de cyclo's aan 27 à 30km/u gemiddeld. Merendeel in
deze nieuwsgroep rijdt met een cassette 12- 23 of zo iets. Maar met mijn
totesterongehalte, heb ik genoeg aan een 14! En zelfs die wordt zelden
gebruikt.
Maar misschien dat er iemand toch een mooi tripje kent. Zoiets van een
300km? die we dan uitsmeren over een 5 à 6 dagen.
Met dat er niet bijhoren, bedoelde je toch niet het gedeelte "cultuur"?
Ivana

"Lou Holtman" <lholrem...@planet.nl> schreef in bericht
news:46f1953e$1...@news.nb.nu...

Thomas Ribbrock

unread,
Sep 20, 2007, 8:02:47 AM9/20/07
to
Ivana wrote:

> Heeft er iemand tips voor nieuwe fietsreizen die we in ons gamma zouden
> kunnen opnemen? (heb ik weer iets om voor te bereiden, en misschien iets
> nieuws in mijn programma)
> Liefst met geen al te grote moeilijkheidsgraad. (sportief en lastig
> verkoopt niet)

2004 zijn wij in Mecklenburg-Vorpommern wezen fietsen, twee weken, maar
uitgesmeerd omdat we on zoontje in een aanhanger mee hadden. Vooral het
gebied rond om de "Seenplatte" is geweldig, maar ook de nationaalparken
daaromtrent zijn erg mooi. En dan natuurlijk de kust (we zijn in Stralsund
geeindigd). Ik heb dit ooit een keer opgeschreven voor de Fietsersbond
Utrecht en het is nog steeds op hun webpagina te vinden:
http://utrecht.fietsersbond.nl/tussenstop/McPom-2004/index.html
(graag de taalfoutjes negeren... :-} )

Groeten,

Thomas

Anders Reizen

unread,
Sep 20, 2007, 8:08:14 AM9/20/07
to
Ivana schreef:

> Merendeel in
> deze nieuwsgroep rijdt met een cassette 12- 23 of zo iets.

Ach, dat zijn watjes die de 11 niet rond krijgen :-)

> Maar misschien dat er iemand toch een mooi tripje kent. Zoiets van een
> 300km? die we dan uitsmeren over een 5 à 6 dagen.

Tja, hoe heuvelachtig mag het zijn?

>>> De reizen in ons programma, die zeer goed verkopen zijn: de Donauradweg,
>>> Bodenmeerronde, de Loire, Veluwe, Friesland, de Moezel, Ulm - Passau,
>>> Denemarken, de Lahn, en het Altemühldal. Je merkt vlak en met wat cultuur
>>> gemengd dat doet het.

En hoe moet ik dat "cultuur" opvatten op bijvoorbeeld de Veluwe?
Bezoekje aan Kröller-Möller ofzo?

Je noemt het niet expliciet, maar te zien aan de bestemmingen mag er
niet gevlogen worden maar komen de deelnemers met de fiets achterop de
auto? En wat voor fiets is dat?

Kijk, routes van zo'n 300 km met wat cultuur zijn natuurlijk overal uit
te zetten. Het is maar wat je wilt.

Erg mooi en sfeervol in de herfst is bijvoorbeeld een ritje langs de
Douro, als de hellingen echt goud kleuren. Cultuur is er voldoende en je
kunt vanaf het eindpunt met een historische trein terug naar Porto.
Onderweg lekker slapen op wijnboerderijen, lekker eten en drinken van
het landgoed, etc. Maar dan moet er waarschijnlijk wel gevlogen worden
en echt vlak is het natuurlijk ook niet.

Piet

--
Anders Reizen - vakantie buiten de gebaande paden

reismagazine -> http://www.andersreizen.nl
reisbeurs -> http://www.reisbeurs.nl
reizigersforums -> http://www.reizigersforums.nl

Thomas Ribbrock

unread,
Sep 20, 2007, 8:26:16 AM9/20/07
to
Ivana wrote:

> Van half mei tot ca half september begeleid ik fietsreizen.
> Heeft er iemand tips voor nieuwe fietsreizen die we in ons gamma zouden
> kunnen opnemen?

Nog eentje: De "Romantische Strasse" (zie b.v.
http://www.romantischestrasse.de/) - ik ben die ooit anno 1988 en keer met
een groep van Nördlingen tot Tauberbischofsheim gefietst. Niet moeilijk, en
zeker vol met cultuur (b.v. Rothenburg ob der Tauber). Ik vond het een
echte aanrader, maar mijn ervringen zijn natuurlijk al weer wat
ouder... :-}

Groeten,

Thomas

bert l.am

unread,
Sep 20, 2007, 11:05:18 AM9/20/07
to

"Ivana" <ivanas...@yahoo.es> schreef in bericht
news:0%dIi.113632$bu7.5...@phobos.telenet-ops.be...

Wat mij wel wat lijkt is de Rondreis Normandië. Je begint in Caen, dan doe
je Bayeux (tapis de Bayeux, Guillaume le Conquerer), dan de invasiestranden
(Juno, Gold, Utah, Sword en een paar highlights als Pointe du Hoc en de nog
steeds zichtbare kunstmatige haven van Arromanches. Sainte Mére Eglise
(premier ville liberé) met de valschermspringer aan de kerktoren ontbreekt
natuurlijk niet.
Daarna door naar Barfleur (Frankrijks grootste haven in de Middeleeuwen) en
Saint-Vaast La Hougue (Ile de Tatihou).

Dan Le Phare de Gatteville (premier phare de la France), werkelijk prachtig
op de kust gelegen en mooi zichtbaar vanaf La Pernelle (daar eten op
terras).
Van Gatteville naar Cherbourg via la Route du Littoral met rotskusten die
steeds meer op de Engelse kusten aan lijken. Tussen stop op Câpe Levi (Fort
de Napoleon, Phare) en prachting uitzicht op de Rade de Cherbourg. Vanaf
Cherbourg de kust volgen naar Le Nez de Jobourg (je waant je niet meer in
Engeland maar in Ierland). Uitzicht op de Engelse Kanaaleilanden. De rest
langs de klassieke badplaatsen zelf in te vullen en de finish is of weer in
Caen of je rijdt door tot Le Mont St-Michel.

Mijn vrouw en ik doen de reisleiding wel. Ik ben reisleider bij En Route
Fietsreizen en fiets wel mee. Zij is kunsthistorica en kan de verhalen
onderweg wel vertellen. Ons tarief: kost en inwoning plus een bescheiden
zakgeld.

Bert

Lou Holtman

unread,
Sep 20, 2007, 1:05:11 PM9/20/07
to
Ivana wrote:

>
> "Lou Holtman" <lholrem...@planet.nl> schreef in bericht
> news:46f1953e$1...@news.nb.nu...
>> Ivana wrote:
>>> Hallo Allemaal,
>>>
>>> Van half mei tot ca half september begeleid ik fietsreizen.
>>> Heeft er iemand tips voor nieuwe fietsreizen die we in ons gamma zouden
>>> kunnen opnemen? (heb ik weer iets om voor te bereiden, en misschien iets
>>> nieuws in mijn programma)
>>> Liefst met geen al te grote moeilijkheidsgraad. (sportief en lastig
>>> verkoopt niet)
>> Wat is de doelgroep?
>>
>>> De reizen in ons programma, die zeer goed verkopen zijn: de Donauradweg,
>>> Bodenmeerronde, de Loire, Veluwe, Friesland, de Moezel, Ulm - Passau,
>>> Denemarken, de Lahn, en het Altemühldal. Je merkt vlak en met wat cultuur
>>> gemengd dat doet het.
>> Ai, daar hoor ik niet bij.

> Weet ik Lou: jij rijdt de cyclo's aan 27 à 30km/u gemiddeld. Merendeel in


> deze nieuwsgroep rijdt met een cassette 12- 23 of zo iets. Maar met mijn
> totesterongehalte, heb ik genoeg aan een 14! En zelfs die wordt zelden
> gebruikt.
> Maar misschien dat er iemand toch een mooi tripje kent. Zoiets van een
> 300km? die we dan uitsmeren over een 5 à 6 dagen.
> Met dat er niet bijhoren, bedoelde je toch niet het gedeelte "cultuur"?


27-30 km/uur? Zou ik wel willen ;-)
Het is niet erg tot een bepaalde doelgroep te horen, begrijp me niet
verkeerd. Je moet alleen weten met welke groep je je inlaat. Collega van
mij had ook een fietsvakantie in Oostenrijk alleem maar door dalen
geboekt. Ik had hem nog gewaarschuwd; dat wordt elke avond al om half
tien naar bed ;-).
Nee, ik hoor niet thuis in een doelgroep die dit:

http://home.planet.nl/~holtm072/albums/zwitserland2007/

bij voorbaat al uitsluit en liever dagenlang langs een rivier of meer
gaan fietsen met af en toe een bezoek aan een kerk of museum.
Wat mij betreft kan geen enkele kerk of museum wedijveren met de
vergezichten en fietsbeleving in de hierboven getoonde omgeving. Geen
enkele.
Wat mij betreft maakt het niks uit of je er dagenlang over doet of het
in 6 uur afraffelt.
Maar dit is 'just me' en ik wens je veel succes en plezier met jouw
fietsbeleving.

Ivana

unread,
Sep 20, 2007, 1:17:48 PM9/20/07
to
We gaan per bus met aanhanger. De fietsen hebben shimano 7 gang in de naaf.
Afstand maximaal een dagreis per bus. Vb Passau. Ivana

Ivana

unread,
Sep 20, 2007, 1:21:44 PM9/20/07
to
Ja, de Romantische Strasse is prachtig. Die deden we twee jaar. Maar die
werd afgevoerd wegens te zwaar. Ik stelde nog voor die omgekeerd te doen
maar te vergeefs. (zou danca 10% minder klimwerk zijn) We hebben bijna
steeds een wat ouder publiek mee. Toch bedankt voor de tip. Ivana

"Thomas Ribbrock" <emg...@gmx.net> schreef in bericht
news:46f266e8$0$22636$e4fe...@dreader18.news.xs4all.nl...

Lou Holtman

unread,
Sep 20, 2007, 2:25:11 PM9/20/07
to
bert l.am wrote:

>
> Mijn vrouw en ik doen de reisleiding wel. Ik ben reisleider bij En Route
> Fietsreizen en fiets wel mee. Zij is kunsthistorica en kan de verhalen
> onderweg wel vertellen. Ons tarief: kost en inwoning plus een bescheiden
> zakgeld.

Wie kookt er van jullie twee?

MSpn

unread,
Sep 20, 2007, 3:10:23 PM9/20/07
to
Het zuiden van Zweden, een fietsroute die "Ginstleden" heet. Dat is een
speciale fietsroute langs de kust. Erg fraai, langs Smygehuk bijvoorbeeld,
Zweden's zuidelijkste puntje.

Wel met wind meerijden....

Cultuur en vlak, en doorgaans mooi weer.


Jan Bijma

unread,
Sep 20, 2007, 5:23:02 PM9/20/07
to

"Ben" <x...@emeel.nl> schreef in bericht
news:46f19384$0$18489$bf49...@news.tele2.nl...

Waarom denk je dat? Ik schat dat je zelf een sportieve fietser bent, en alle
berichten die ergens anders over gaan gewoon overslaat.
Van de laatste vijftien berichten in deze groep kun je er vijf in de
categorie sportief zetten, en tien in de categorie gewone fiets. Verder heb
ik niet geteld, maar ikdenk dat die verhouding aardig representatief is.

Jan

Arie J.

unread,
Sep 20, 2007, 6:43:10 PM9/20/07
to
Ivana schreef:
Hoi, Ivana,

Ons is de Elberadweg vanaf Dessau naar Praag zeer goed bevallen. Heel
gevariëerd, maar bijna helemaal vlak. Aangeraden wordt tegen de stroom
in te fietsen, vanwege het geringe verval van de Moldau en de Elbe, en
het dan geldende voordeel van meewind!
Van Nederland naar Dessau is de LF4 met aansluiting op de R1 een heel
aardig begin, al is die niet overal zo vlak als de Elberadweg.

Succes, Arie J.

Ivana

unread,
Sep 21, 2007, 6:08:44 AM9/21/07
to
Hy Arie, ja vind ik ook mooi en doen we al gedeeltelijk nl Praag - Dresden.
De klanten waren wel niet te spreken over het slechte stuk ca 10 km na Praag
en de 9km drukke weg ten zuiden van Decin! Het andere slechte stuk 5 km
noordelijk van Decin, waren ze in augustus aan het hertsellen. Nog even en
het is een prachtig uitgewerkte fietsroute. Ivana

bert l.am

unread,
Sep 21, 2007, 3:02:17 PM9/21/07
to

"Lou Holtman" <lholrem...@planet.nl> schreef in bericht
news:46f2bb0e$1...@news.nb.nu...

Wij allebei. Mijn zwager (restauranthouder/kok) kan eventueel mee als kok

Lou Holtman

unread,
Sep 21, 2007, 3:31:47 PM9/21/07
to


Moeten we kamperen?

Ivana

unread,
Sep 21, 2007, 3:36:09 PM9/21/07
to
Hy, Ik keek even bij En Route maar vond deze reis niet. (Kwestie van me een
beter beeld te vormen) Ik denk toch niet zo een gemakkelijk parcours aldaar
en ook veel wegen zonder fietspad. Ik zoek natuurlijk een reis om zelf te
begeleiden! Ik sta niet in voor verkoop, reclame, contracten met hotels enz.
Ik doe alleen de begeleiding voor de firma's die me willen betalen. In de
winter wintersportreizen en na pasen graag een paar nieuwe fietreizen gaan
voorbereiden met een fietsvriend. Dat is dan zo wat mijn eigen verlof. Ik
moet natuurlijk niet afkomen met een reis die ze aan niemand kwijt kunnen.
Ook moeten er hotels zijn die groepen van ca 35 personen willen nemen. Dat
laatste is ook niet zo simpel.
PS als ik ooit iemand zoek om me te vervangen, stuur ik een mailtje! Die
kost en inwoning is er steeds bij! Grtjs Ivana

Wat mij wel wat lijkt is de Rondreis Normandiė. >

yemrev

unread,
Sep 21, 2007, 3:41:41 PM9/21/07
to
> Nee, ik hoor niet thuis in een doelgroep die dit:
>
> http://home.planet.nl/~holtm072/albums/zwitserland2007/
>
> bij voorbaat al uitsluit en liever dagenlang langs een rivier of meer gaan
> fietsen met af en toe een bezoek aan een kerk of museum.
> Wat mij betreft kan geen enkele kerk of museum wedijveren met de
> vergezichten en fietsbeleving in de hierboven getoonde omgeving. Geen
> enkele.
> Wat mij betreft maakt het niks uit of je er dagenlang over doet of het in
> 6 uur afraffelt.
> Maar dit is 'just me' en ik wens je veel succes en plezier met jouw
> fietsbeleving.
>
> Lou
> --
> Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu)

Mooie foto's, maar ik zie je nergens fietsen!

Dick


PP

unread,
Sep 21, 2007, 4:08:21 PM9/21/07
to
Lou Holtman schreef op vrijdag 21-9-2007 in <46f41c2c$1...@news.nb.nu>:

Oei... Fout, dat moet zijn: *mogen* we kamperen! ;-))

--
http://www.pm3.nl Recepten- en familiepagina
http://www.pm3.nl/weblog Dagboek van een huisman


Dirk

unread,
Sep 21, 2007, 4:26:28 PM9/21/07
to
On Wed, 19 Sep 2007 18:36:44 GMT, "Ivana" <ivanas...@yahoo.es>
wrote:

De Elbe

http://www.elberadweg.de/

Groet, Dirk

Anders Reizen

unread,
Sep 21, 2007, 4:25:22 PM9/21/07
to
Lou Holtman schreef:

> bert l.am wrote:
>>
>> "Lou Holtman" <lholrem...@planet.nl> schreef in bericht
>> news:46f2bb0e$1...@news.nb.nu...
>>> bert l.am wrote:
>>>>
>>>> Mijn vrouw en ik doen de reisleiding wel. Ik ben reisleider bij En
>>>> Route Fietsreizen en fiets wel mee. Zij is kunsthistorica en kan de
>>>> verhalen onderweg wel vertellen. Ons tarief: kost en inwoning plus
>>>> een bescheiden zakgeld.
>>>
>>> Wie kookt er van jullie twee?
>>>
>> Wij allebei. Mijn zwager (restauranthouder/kok) kan eventueel mee als kok
>
> Moeten we kamperen?

Kom op Lou, die zwager heeft vast een wokrestaurant, dus die is gewend
om op 1 pitje te koken :-)

bert l.am

unread,
Sep 21, 2007, 4:26:51 PM9/21/07
to

"Anders Reizen" <beh...@andersreizen.nl> schreef in bericht
news:46f428ce$0$234$e4fe...@news.xs4all.nl...

> Lou Holtman schreef:
>> bert l.am wrote:
>>>
>>> "Lou Holtman" <lholrem...@planet.nl> schreef in bericht
>>> news:46f2bb0e$1...@news.nb.nu...
>>>> bert l.am wrote:
>>>>>
>>>>> Mijn vrouw en ik doen de reisleiding wel. Ik ben reisleider bij En
>>>>> Route Fietsreizen en fiets wel mee. Zij is kunsthistorica en kan de
>>>>> verhalen onderweg wel vertellen. Ons tarief: kost en inwoning plus een
>>>>> bescheiden zakgeld.
>>>>
>>>> Wie kookt er van jullie twee?
>>>>
>>> Wij allebei. Mijn zwager (restauranthouder/kok) kan eventueel mee als
>>> kok
>>
>> Moeten we kamperen?
>
> Kom op Lou, die zwager heeft vast een wokrestaurant, dus die is gewend om
> op 1 pitje te koken :-)
>
> Piet
>

Nee, als ik fietsreis ga ik nooit in zo'n k&ttent liggen. We slapen in
eenvoudige hotels. De bagage gaat bij echtegenote J in het busje en zij
brengt alle koffers naar het volgende hotel. Mijn zwager heeft een
restaurant in Amsterdam www.tlieverdje.nl (de site ligt momenteel een beetje
over de hoop)

Lou Holtman

unread,
Sep 21, 2007, 5:34:15 PM9/21/07
to


Wie zit nu op zulke treurige foto's te wachten?
Vind nog altijd dat ik bergop niet af mag stappen. Meestal neem ik zelfs
geen foto's, maar nu heb ik een heel klein toestelletje dat niks weegt
en worden heel soms foto's al fietsend genomen. Ik fiets niet om foto's
te maken.
De getoonde foto's zijn door mijn maat genomen, waarvoor dank. Die had
een slechte dag en had dus een goede reden om af en toe af te stappen om
de foto's te maken.

MSpn

unread,
Sep 22, 2007, 3:29:44 AM9/22/07
to
slaat niet aan geloof ik....:-)

"MSpn" <mspe...@spray.no> wrote in message
news:46f2c5b1$0$241$e4fe...@news.xs4all.nl...

bert l.am

unread,
Sep 22, 2007, 11:50:28 AM9/22/07
to

"Ivana" <ivanas...@yahoo.es> schreef in bericht
news:J2VIi.116973$j54.5...@phobos.telenet-ops.be...

> Hy, Ik keek even bij En Route maar vond deze reis niet. (Kwestie van me
> een beter beeld te vormen) Ik denk toch niet zo een gemakkelijk parcours
> aldaar en ook veel wegen zonder fietspad. Ik zoek natuurlijk een reis om
> zelf te begeleiden! Ik sta niet in voor verkoop, reclame, contracten met
> hotels enz. Ik doe alleen de begeleiding voor de firma's die me willen
> betalen. In de winter wintersportreizen en na pasen graag een paar nieuwe
> fietreizen gaan voorbereiden met een fietsvriend. Dat is dan zo wat mijn
> eigen verlof. Ik moet natuurlijk niet afkomen met een reis die ze aan
> niemand kwijt kunnen. Ook moeten er hotels zijn die groepen van ca 35
> personen willen nemen. Dat laatste is ook niet zo simpel.
> PS als ik ooit iemand zoek om me te vervangen, stuur ik een mailtje! Die
> kost en inwoning is er steeds bij! Grtjs Ivana
>

Ik ken de omgeving op mijn duimpje omdat we daar jaarlijks op vakantie gaan
(vanwege de combinatie van wat ik geschreven heb en de
strand/zwemgelegenheid voor de kinderen). Voor wie Frankrijk een beetje
kent: daar zijn geen fietspaden en als ze er zijn, zijn ze 100 m. lang en
wil je er niet op fietsen.
Kleine D-wegen (wit op de Michelinkaarten) zijn er genoeg en daar kun je
heerlijk op fietsen zonder door wie dan ook lastig gevallen te worden
anderen tot last te zijn.

B.rrt

Lou Holtman

unread,
Sep 22, 2007, 12:56:38 PM9/22/07
to
Anders Reizen wrote:
> Lou Holtman schreef:
>> bert l.am wrote:
>>>
>>> "Lou Holtman" <lholrem...@planet.nl> schreef in bericht
>>> news:46f2bb0e$1...@news.nb.nu...
>>>> bert l.am wrote:
>>>>>
>>>>> Mijn vrouw en ik doen de reisleiding wel. Ik ben reisleider bij En
>>>>> Route Fietsreizen en fiets wel mee. Zij is kunsthistorica en kan de
>>>>> verhalen onderweg wel vertellen. Ons tarief: kost en inwoning plus
>>>>> een bescheiden zakgeld.
>>>>
>>>> Wie kookt er van jullie twee?
>>>>
>>> Wij allebei. Mijn zwager (restauranthouder/kok) kan eventueel mee als
>>> kok
>>
>> Moeten we kamperen?
>
> Kom op Lou, die zwager heeft vast een wokrestaurant, dus die is gewend
> om op 1 pitje te koken :-)


Och ja, wokken. Na het fonduen en gourmetten is dit een nieuw Nederlands
culinair dieptepunt. Hoop dat Bert z'n zwager meer in zijn mars heeft. ;-)

Kees Wortel

unread,
Sep 23, 2007, 5:43:36 AM9/23/07
to

> en worden heel soms foto's al fietsend genomen. Ik fiets niet om foto's
> te maken...

http://tinypic.com/view.php?pic=6gt8uc2&s=1

http://tinypic.com/view.php?pic=4vn163c&s=1

Op de Aubisque 13/9/2007.

0 new messages