ATB NL kampoenschap

Dirk Spiessens

Wie zijn de 5 eerste bij de Elite en Dames in het NL kampioenschap "Mountain
Bike"
van afgelopen weekend??

Vroemen

Uit mijn hoofd:

Experts

1. Patrick Tolhoek(Be One)
2. Bas van Doorn(Be One)
3. Erik Boezewinkel(VKS)
4. Bart Brentjes(Mountain Dew)
5. ??

Dames

1. Elsbeth Vink
2. Hoe heet ze ook al weer ? Amerikaans sponsor, rijdt vooral in
buitenland en op weg.
3. Corine Dorland

Espoirs:

1. Bas Peters
2. Marcel ....
3. Bram Kessels

Van de rest weet ik het niet meer, deze weet ik zeker.
Was een heel mooi parcours, jammergenoeg kon ik zelf door ziekte niet
deelnemen aan de Elite wedstrijd en moest met "kriebel" in de benen
toekijken.

groeten,

Jeroen Vroemen.

Erik Sevens

De eerste vijf van de NK MTB '98:

Experts
1. Patrick Tolhoek
2. Bas van Dooren
3. Erik Boezewinkel
4. Bart Brentjes
5. Jan Weevers

Dames
1. Elsbeth Vink
2. Vanessa van Dijk
3. Corine Doorland
4. Reza Ravenstijn
5. Marielle Lensen

Voor de liefhebbers heb ik ook de overige 575 klasseringen (incl.
Funklasse) van dit evenement (in dBASE-formaat).

Groeten,

Erik.

Vroemen <jeroen....@ict.nl> wrote in article <359105...@ict.nl>...