Versnellingskabel vastzetten

Cecil Westerhof

De kabel voor mijn versnelling is losgeschoten. Ik zou bijna zeggen
dat ik twee linkerhanden heb. ;-) Is dit iets dat ik zelf zou kunnen
maken, of kan ik toch beter naar de fietsenmaker gaan?

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer

youp

"Cecil Westerhof" schreef in bericht

>De kabel voor mijn versnelling is losgeschoten. Ik zou bijna zeggen
>dat ik twee linkerhanden heb. ;-) Is dit iets dat ik zelf zou kunnen
>maken, of kan ik toch beter naar de fietsenmaker gaan?

Ik heb het destijds zelf geprobeerd. Na 2 dagen met hangende pootjes naar de
vakman....

Cecil Westerhof

Dan kan ik dat waarschijnlijk beter ook doen. ;-)

Wat was je er voor kwijt? Ik begreep dat het eigenlijk (voor de
vakman) een simpel karweitje is, maar dat er verschillende tarieven
voor worden gerekend.

youp

"youp" <yo...@luilekkerland.nl> writes:

> [...]

>Wat was je er voor kwijt? Ik begreep dat het eigenlijk (voor de
>vakman) een simpel karweitje is, maar dat er verschillende tarieven

Geloof het of niet, in 20 minuten was het gebeurd. Hij rekende er niets voor
omdat ik een goede klant ben.

Cecil Westerhof

Service bestaat blijkbaar nog. Goed om te horen.