Webfotootje van een Vittorio-bagagedrager??

Yvonne van den Hork

Een Australische kennis wil zelf maar een bagagedrager uit staal gaan
maken, omdat ie niet tevreden is met de bestaande (aluminium) dragers.

Zelf heb ik twee Tubus chromoly-dragers, maar wat ik echt de ALLERBESTE
dragers vind, dat zijn dus die van Frank de Groot's Vittorio fietsen.
Misschien wel een stuk zwaarder dan de Tubus-dragers, maar wel vrijwel
onverwoestbaar lijkt me.
Helaas kan ik nergens een website vinden met een fotootje van zo'n
drager. Dan kan Mark 'm proberen na te bouwen...
Kan iemand helpen?

Yvonne

--
-------- _~@ Closer to death on Dutch bike paths
------ _`\<,_ Closest to death on German ones

Wim Kuilman

Hoi,

> [...]
> Helaas kan ik nergens een website vinden met een fotootje van zo'n
> drager. Dan kan Mark 'm proberen na te bouwen...

Tja, Frank is (nog) niet zo modern. ;-)

Ik zal eens kijken of ik ergens een nog een catalogus heb liggen waar
een foto in staat van de dragers en anders moet ik onze tandem maar eens
goed (in detail) fotograferen. Maar ik maak me sterk dat ik ergens eens
een foto van zo'n drager heb gezien. Hebben ze niet eens een keer in de
'Op Pad' of de 'Fiets' gestaan ofzo? Gaat het je vooral om de lowrider?

Mail me maar even over de details.

Groetjes,

Wim

Familie Sandburg

Op woensdag 4 augustus 1999 om 09:00:00 UTC+2 schreef Wim Kuilman:
Hoi Wim,
Mogelijk mosterd na de maaltijd, na bijna 23,5 jaar ;-) maar misschien heb je er toch behoefte aan. Ik heb nu mijn fiets waarop Vittorio voor- en achterdragers op zitten momenteel voor onderhoud bij de fietsenwinkel.
Als je wilt kan ik er wel een paar foto's van maken, zodat je Australische vriend deze kan nabouwen.
Groeten,
Kerst