Worst huhuhuh huhuh

Izak van Langevelde

In het slechtniuewsgeprek gaf mijn mooder te kennen het liefst naer de
hemel te willen. De arts, een diep-religieus mens, verstond 'Hema'...

--
Grinnikend door het leven...

Flibsy

Izak van Langevelde <eeza...@studiomestenmist.nl> wrote:
> In het slechtniuewsgeprek gaf mijn mooder te kennen het liefst naer de
> hemel te willen. De arts, een diep-religieus mens, verstond 'Hema'...

"Van Dreesman weet ik het niet, maar als je Vroom bent kom je zeker in de
Hema"
(Fons Jansen, dacht ik)

--
Flibsy

wugi

Op 6/10/2022 om 18:23 schreef Flibsy:
En ook:
Hij wou sterven voor een grote zaak. [...]

--
guido wugi

h@wig

Izak van Langevelde:
> In het slechtniuewsgeprek gaf mijn mooder te kennen het liefst naer de hemel
> te willen. De arts, een diep-religieus mens, verstond 'Hema'...

Het moet een troost zijn dat gelovigen altijd gaan 'hemelen'. Tenminste
nooit gehoord dat ze gaan 'hellen' of 'vagevuren'.
Zelf ga ik het liefst naar het Kruitvat.

Izak van Langevelde

Zal ik het lontje vast aansteken?

J. J. Lodder

Izak van Langevelde <eeza...@studiomestenmist.nl> wrote:

Steek nooit een te kort lontje aan...

Jan

Izak van Langevelde

Je lost er in één klap een heleboel problemen mee op...

h@wig

Izak van Langevelde :
Op voorwaarde dat Jan jouw handje vasthoudt:')

J. J. Lodder

Ik stel me acher hem op...

Jan

Izak van Langevelde

On 10/10/2022 13:02, h@wig wrote:
> Izak van Langevelde :

> Op voorwaarde dat Jan jouw handje vasthoudt:')

Dat doet'ie toch al...

h@wig

J. J. Lodder:

> Ik stel me acher hem op...

Ik ooghoeklas: ik stel me achterlijk op...

J. J. Lodder

Dat is dan jouw probleem...

Jan