Driewerf BAH!

txtbreed

Koud. Grijs. Vroeg donker. Het hele gezin in de lappenmand. Zelf geteisterd
door een irritante verstopte neus. Nee, lieve mensen. Het zit allemaal niet
mee.

Ik zou graag ergens wat zonlicht downloaden.

~mme

--
met niks begonnen en daar heb ik nog steeds enorm veel van over

Izak van Langevelde

On 12/12/2022 17:02, txtbreed wrote:
> [...]
> mee.
>
> Ik zou graag ergens wat zonlicht downloaden.

U kent mij toch? Het straelend middelpunt van het universum, de
vleeschgeworden zin van leven, de ruggengraet van de reaeliteit, geloof
en liefde op één hoop, het fijnste wat dit land heeft voortgebracht
sinds Piet Paeltjens, een eenpansgerecht in een enkele hersenpan, en dit
alles voor maer 1200 euro per week!

--
Grinnikend door het leven...

Colleen

> [...]

> mee.
>
> Ik zou graag ergens wat zonlicht downloaden.

Nou ja zeg, mijn fupje heeft denk ik een emailroute gekozen. Ook
mogelijk is dat deze in de bitbucket is terecht gekomen. Zonde hoor.

--
Colleen

Izak van Langevelde

Heb je drie daegen zitten schrijven, krijg je zoiets...