Stof, wind, tijd

txtbreed

Een bijtende kou geselt de eindeloze steppe. "Nog mazzel dat het niet hard
waait", denkt de reiziger en tuurt in de verte. Is dat een rookpluim, daar
bij dat zielige stel miezerige boompjes? Zou er dan toch nog iemand in
leven zijn in dit kale en doodse land? Vroeger, ja, toen bruiste het hier
dat het een aard had. Er klonk muziek, en klaterende gesprekken rolden uit
open ramen. Flessen rinkelden vrolijk en roken, dat mocht nog gewoon. Maar
op dag was dat allemaal ineens voorbij en alles wat er overbleef, was dit.
Een land met laaghangende bewolking en armetierig gras.

Ondertussen was de reiziger dichter in de buurt van het rookpluimpje
gekomen. Iemand zat mistroostig in het vuur te porren, diep verstopt in een
rafelige mantel. De reiziger keek nog eens goed.

"Ben jij het echt?"

De vreemdeling in de mantel keek op: "Ha, daar ben je dan eindelijk. Ik
vroeg me al af waar je bleef."

~mme

--
Save the whales! Collect the whole set!

Izak van Langevelde

On 03/12/2022 14:36, txtbreed wrote:
> De vreemdeling in de mantel keek op: "Ha, daar ben je dan eindelijk. Ik
> vroeg me al af waar je bleef."

Kan iemand deze dame even aan de ketting leggen?
Anders gaet ze straks weer weg...

--
Grinnikend door het leven...

txtbreed

On 03-12-2022 15:58, Izak van Langevelde wrote:

>Kan iemand deze dame even aan de ketting leggen?
>Anders gaet ze straks weer weg...

Twee woorden: 'hotel' en 'California'.

~mme
--
met niks begonnen en daar heb ik nog steeds enorm veel van over

Izak van Langevelde

On 03/12/2022 16:59, txtbreed wrote:

> Twee woorden: 'hotel' en 'California'.

Ons tweetjes? Mallerd!

Colleen

On 3-12-2022 15:58, Izak van Langevelde wrote:

> Kan iemand deze dame even aan de ketting leggen?
> Anders gaet ze straks weer weg...

En een cliffhanger van een decade of zo is ook maar niks.

--
Colleen

pyrrho

Op zaterdag 3 december 2022 om 14:36:34 UTC+1 schreef txtbreed:
Ik was eergisteren nog bij Serge. NES werd nog genoemd, verder werd het heel gezellig.