Culinairiae

Izak van Langevelde

In de smidse in het middelpunt van het heelal is zojuist voor het eerst
sinds de Big Bang een pizza gesmeed. Het ding zag er niet uit, maer
smaekte erg lekker; de storie of mijn lijf. Alhoewel, een toovallige
voorbijgangster heeft dit hoogstandje bestempeld als misdaed tegen de
menselijkheid. Ik ben tevreden.

--
Grinnikend door het leven...

Colleen

Hmm, misdaad tegen de menselijkheid. Ananas?

--
Colleen

Izak van Langevelde

Ansjovis...

Colleen

Aha, okay. En dat 'storie of mijn lijf', ziet u d'r ook niet uit? En
smaakt u ook naar ansjovis?

--
Colleen

Izak van Langevelde

Laeten we het erop houden dat ik voor velen te pittig ben...

Izak van Langevelde

Versie 2 kwam voort uit een fijn deegje.
Zij was rond, maer niet zo lekker...

Izak van Langevelde

On 20/05/2023 07:53, JanCh wrote:
> Ik hoorde laatst iemand uit de bouwwereld zeggen "rond geeft stront".

En wat zeggen ze daer over de kaert van het voormalig Joogoslavië?

Izak van Langevelde

On 20/05/2023 19:30, JanCh wrote:
> Een weekje Opadija zien ze wel zitten.

Poging III was hartvormig; ook was ik de kappertjes vergeten...

Izak van Langevelde

On 25/05/2023 10:16, JanCh wrote:
> Graag ook wat salami bij.

Kweenie, salami met tonijn geeft vennijn.

(ofzo)

Pancho Sanza

Insurat ni Izak van Langevelde:

>Laeten we het erop houden dat ik voor velen te pittig ben...

En voor anderen weer te flauw...

--
Pancho

Izak van Langevelde