*KABLOOOOOOIFF**

Izak van Langevelde

Het aelarmsysteempje moost terug naer waer het vandaen kwam, dus ik
kreeg een retoordoos toogestuurd, met instructies. Kasje met aedapter en
snoortjes in de doos, versturen, hoppetee.

Nou heeft zo'n systeempje een backup batterij, voor als de stroom
uitvalt. Ik heb het pakketje aengeboden bij de plaetselijke
grootgrutter, alwaer het wanhopig contact begon op te nemen met de
aelarmcentraele, en de rood en groon knipperende lichtjes schenen door
de kieren in de verpakking naer buiten.

Als U strakjes leest van een verdacht pakketje in een sorteercentrum: ik
ben er niet...

--
Grinnikend door het leven...

Adri Verhoef

Op moederschip aarde schreef iemand die zich identificeerde als
Izak van Langevelde <eeza...@studiomestenmist.nl>:
>Het aelarmsysteempje moost terug naer waer het vandaen kwam, dus ik
>kreeg een retoordoos toogestuurd, met instructies. Kasje met aedapter en
>snoortjes in de doos, versturen, hoppetee.

Waren dat de instructies? ("Kasje met aedapter en snoortjes in de doos,
versturen, hoppetee.")

Izak van Langevelde

Dat was de essentie...