Weest voorzichtig met waer U om vraagt...

Izak van Langevelde

Vaek gebeden om een zusje met een schisis.
Blijkt mijn oudste zus een maeculae schisis te hebben ;o(

--
Grinnikend door het leven...

Izak van Langevelde

On 15/07/2022 09:19, JanCh wrote:

> Uw gebeden zijn dus verhoord. Nu maar bidden dat ze dit niet te weten
> komt en er een schisis tussen u en u zus ontstaat.

Dat laetste hoop ik nou juist niet...

Colleen

On 15/07/2022 10:28, Izak van Langevelde wrote:
> [...]

Die moesten we even opzoeken. De parate kennis is gegooglefiseerd.

> Dat laetste hoop ik nou juist niet...

Bidden, hopen. U heeft toch maar een spannend leven.

--
Colleen

Izak van Langevelde

Doodmoe worrik ervan...

Frank Zippo

Izak van Langevelde qillqarqan:

[Knip]

Ik mis de bijdrage van onze vriend rick.

Zoudie op vakantie wezen?

--
Zippo

Colleen

Rick is gesmolten.

--
Colleen

Frank Zippo

Colleen qillqarqan:

>Rick is gesmolten.

Dat is geen excuus.

--
Zippo

Colleen

Mja, hij zit nu klem tussen de toetsen denk ik. Laat 'm even stollen en
weer vormgeven.

--
Colleen

Izak van Langevelde

Dan zitten die toetsen muurvast...

Colleen

Ach, even omkeren en goed kloppen. Ooit, heel, heel lang geleden leverde
dat mij toch wel een pakje shag per jaar op. Kijken hoeveel rick/jaar
deze procedure geeft.

--
Colleen

Izak van Langevelde

Ik herinner me nog als de dag van 35 jaer geleden dat ik als
eerstejaers, toon ook al pril en onschuldig, worstelde met een
tootsenbord in een terminalruimte in de S5 vleugel van de Vreselijke
Universiteit. Naest mij zat een soort van Hell's Angel die mij nae wat
boze blikken terzijde schoof, een enorrem mes tevoorschijn haelde om
daermee een toots uit mijn bordje te wrikken, waeronder een halve pruik
bleek te zitten...

Colleen

Ach ja, bij mij komen er bijna gehele kattenvachten onder vandaan.
Sommige dingen veranderen niet.

--
Colleen

Izak van Langevelde