Opruimwoode!

Izak van Langevelde

Ik heb zojuist mijn eindexaemenspullen bij het oud paepier gelegd.

--
Grinnikend door het leven...

Colleen

On 23-4-2023 13:53, Izak van Langevelde wrote:

> Ik heb zojuist mijn eindexaemenspullen bij het oud paepier gelegd.

Krijg nou de p...!

--
Colleen

Pancho Sanza

Gisulat ni Izak van Langevelde:

>Ik heb zojuist mijn eindexaemenspullen bij het oud paepier gelegd.

Ick het zoojuijst myn eijndeaexaemspöllen by hut oud paepyr gelechd.

(Enkele tips ter verdere oplöking.)

--
Pancho

Izak van Langevelde

On 24/04/2023 08:17, JanCh wrote:

> De spiekbriefjes kunt u beter verbranden. Je weet maar nooit.

Daer was ik te eigenwijs voor...

Izak van Langevelde

Wist U dat ik over U gedroomd heb?

Colleen

On 24-4-2023 15:29, Izak van Langevelde wrote:

> Wist U dat ik over U gedroomd heb?

Ow?! Liep het slecht met een van ons tweeën af of was het een happily
ever after gebeuren?

--
Colleen (vreest met vreze)

Izak van Langevelde

U ging met Faye Uw eigen weg, en ik fietste diaegonael de andere kant op...

Colleen

Tsja, en hoe moeten we dit nu duiden?

--
Colleen

Izak van Langevelde

We fietsten saemen door Amsterdam, tot onze wegen scheidden: U beiden
ging naer huis, ik moost naer CS. U heeft me nog minuten lang hinderlijk
bellend gevolgd, tot ik even inhield om om opheldering te vraegen. Ik
bevond mij toon op de rand van de kaert, ergens richting Brook op
Waeterland, en U heeft mij weer op het juiste pad gezet.

Duiding, graeg...

Colleen

Nou, dat lijkt mij een duidelijke zaak. U was van uw padje af danwel
bijna van de kaart en ik trad op als knight in shining armour (Ja, dat
kunnen vrouwen ook! Kijk maar naar Game of Thrones).

--
Colleen