Grtvrrrrdegrrrrtver!!!

Izak van Langevelde

Vanmiddag stond ik eventjes in de wacht bij een zorgdinges, en ik werd
gewaerschuwd dat het gesprek opgenomen ging worden, met de toovooging
dat ook wat ik ging zeggen tijdens het pauzedeuntje opgenomen ging
worden ;o)

--
Grinnikend door het leven...

Adri Verhoef

Op moederschip aarde schreef iemand die zich identificeerde als
Izak van Langevelde <eeza...@studiomestenmist.nl>:
> [...]
>gewaerschuwd dat het gesprek opgenomen ging worden, met de toovooging
>dat ook wat ik ging zeggen tijdens het pauzedeuntje opgenomen ging

En toen was je plotseling je stem kwijt... >:)
En had je gelukkig nog een blocnoteje en een potloodje bij de hand...

Adri :)